به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۱:۰۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۰۱ ساعت ۱۴:۰۱
کد مطلب : ۳۴۳۲۲۵

رد پیشنهاد آرسنال برای رافینیا؛ لیدز کوتاه نمی‌آید

گروه ورزشی: مدیران لیدز پیشنهاد رسمی آرسنال برای جذب رافینیا، ستاره این تیم را رد کردند.
رد پیشنهاد آرسنال برای رافینیا؛ لیدز کوتاه نمی‌آید
عملکرد درخشان رافینیا در چند ماه اخیر باعث شد که بسیاری از باشگاه‌های اروپایی به بررسی شرایط این بازیکن در پنجره نقل و انتقالات تابستانی بپردازند. 
باشگاه‌های بزرگی چون بارسلونا، تاتنهام و چلسی قصد دارند این بازیکن 25 ساله را به خدمت بگیرند و مذاکراتی را نیز با مدیران لیدز و مدیر برنامه و نمایندگان او انجام داده‌اند. 
اتلتیک پیش از این مدعی شده بود که آرسنال از همه رقبا در این زمینه پیشی گرفته و با پیشرفت مذاکرات پیشنهادی رسمی را به مدیران لیدز ارائه کرده است اما حالا مشخص شده که این پیشنهاد از سوی مدیران این باشگاه لیگ برتری رد شده است. 

در این خبر همچین آمده که اگر این ملی‌پوش برزیلی قصد ادامه حضور در انگلیس و لیگ برتر را داشته باشد، ترجیح می‌دهد که به جای آرسنال، به چلسی ملحق شود تا فرصت حضور در لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده را نیز داشته باشد. 
این در حالی است که مقصد مورد علاقه اصلی رافینیا باشگاه بارسلونا است و او پیش از این با مدیران این باشگاه به توافق شخصی هم رسیده بود اما شرایط مالی دشوار آنها باعث شده که رقابت با باشگاه‌‎هایی مانند چلسی و آرسنال بسیار دشوار باشد. 
رافینیا در سال 2020 از رن فرانسه و با قراردادی به ارزش 17 میلیون پوند به لیدز منتقل شد و هنوز دو سال دیگر با این باشگاه قرارداد دارد و همین باعث شده که آنها عجله زیادی برای فروش او نداشته باشند. 
رسانه‌های انگلیسی پیش از این اعلام کرده بودند که لیدز حاضر به فروش این بازیکن با مبلغی کمتر از 50 میلیون پوند نیست و به همین دلیل پیشنهاد آرسنال را رد کرده است.
برچسب ها: فوتبال
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها