کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مالک جدید لیون: به اندازه PSG خرج می‌کنیم!

1 تير 1401 ساعت 14:09

گروه ورزشی: جان تکستور، مالک آمریکایی جدید لیون، مدعی شده که قصد دارد شانه به شانه پاری سن ژرمن برای این تیم هزینه کند.


لیون از سال 2008 تا به حال نتوانسته جام قهرمانی لیگ فرانسه را بالای سر ببرد و این در حالی است که پی اس جی در طول این مدت بارها این جام را به دست آورده است. 
آنها این فصل را در جایگاه هفتم و با فاصله 27 امتیازی از قهرمان لیگ فرانسه به پایان رساندند اما مالک جدید این باشگاه می‌گوید که لیون به زودی رقیبی جدی برای پی اس جی خواهد شد. 
تکستور در کنفرانس خبری خودش در این باره گفت:« من مدل‌هایی شبیه به مدل پاری سن ژرمن را دوست ندارم. با این حال آنها تیم بزرگی هستند و ورزشکاران بزرگی دارند که همه ما دوست داریم بازی آنها را تماشا کنیم.»

او با اشاره به هدفش برای سال‌های پیش‌رو در این باشگاه اظهار داشت:« فکر می‌کنم ما در عرض چند سال بتوانیم به آنها برسیم. ما می‌خواهیم اینجا قهرمان شویم. قرار است خودمان را نشان دهیم و به اندازه آنها خرج می‌کنیم. ما می‌توانیم به اندازه امیر قطر برای باشگاه خودمان هزینه کنیم.»
تکستور تاجری آمریکایی است که پیش از این مدیر اجرایی فوبو تی وی بوده است. این مالک جدید لیون مبلغی نزدیک به 86 میلیون یورو رو به عنوان بخشی از قرارداد این باشگاه که حدودا 800 میلیون یورو قیمت دارد به این باشگاه تزریق کرده و امیدوار است که شرایط رقابت آنها با پی اس جی در رقابت‌های لیگ فرانسه را برای فصل آینده فراهم کند.


کد مطلب: 343231

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/343231/مالک-جدید-لیون-اندازه-psg-خرج-می-کنیم

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir