کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مانه: به بودن یا نبودن لواندوفسکی فکر نمی‌کنم

1 تير 1401 ساعت 14:14

گروه ورزشی: سادیو مانه، ستاره سنگالی، از پیوستن به باشگاه بایرن مونیخ ابراز خوشحالی کرد و گفت برای بازی با این تیم هیجان‌زده است.


شایعه جدایی سادیو مانه از لیورپول از چند هفته قبل و پس از فینال لیگ قهرمانان برابر رئال مادرید به گوش می‎‌رسید و در نهایت این شایعه به واقعیت تبدیل شد. 
این بازیکن سنگالی پس از موفقیت‌هایی که در لیورپول به دست آورد از این تیم جدا شد و حالا قصد دارد عملکرد درخشان خودش را در بوندسلیگا و در ترکیب بایرن مونیخ تکرار کند. 
مانه پس از اولین حضورش در مونیخ در گفتگو با سایت این باشگاه اظهار داشت:« وقتی مدیر برنامه‌ام اولین بار درباره علاقه بایرن به من گفت، بلافاصله هیجان‌زده شدم. خیلی زود خودم را در این تیم تصور کردم. از نظر من اینجا باشگاه درست در زمان درست است.»
او با اشاره به عملکرد بایرن در چند  فصل اخیر گفت:« بایرن یکی از بزرگترین باشگاه‌های دنیاست و این تیم همیشه برای هر جامی می‌جنگد. بنابراین از نظر من، پیوستن به این باشگاه تصمیم خوبی است. پیشنهاداتی از باشگاه‌های دیگر داشتم. این بخشی از این روند است. اما وقتی برنامه بایرن را دیدم احساس خوبی داشتم. بیشتر از هر کس دیگری خودم را در این برنامه دیدم.»

این بازیکن سنگالی در پاسخ به این سوال که آیا می‌تواند بایرن را به فینال لیگ قهرمانان ببرد اضافه کرد:« من نمی‌خواهم بگویم نه. هر کسی دوست دارد قهرمان لیگ قهرمانان شود. هر بازیکنی در دنیا این آرزو را دارد. من در حال حاضر با تیمی هستم که روحیه رقابتی بسیار بسیار زیادی دارد اما صحبت درباره فینال لیگ قهرمانان زود است. ما هنوز حتی یک بازی هم در کنار هم انجام ندادیم. با این حال تمام تلاش‌مان را برای حضور در فینال به کار می‌گیریم.»
مانه همچنین در پاسخ به این سوال که آیا دوست دارد روبرت لواندوفسکی به حضورش در این تیم ادامه داده و زوج او در خط حمله باشد گفت:« من بازیکنی نیستم که روی چنین مسائلی تمرکز کنم. من برای بایرن اینجا هستم و هر کاری خواهم کرد تا با هم تیمی‌هایم قهرمان شوم.»


کد مطلب: 343235

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/343235/مانه-بودن-یا-نبودن-لواندوفسکی-فکر-نمی-کنم

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir