به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۰۱ ساعت ۱۴:۱۹
کد مطلب : ۳۴۳۲۳۹

سوارز: داروین نونیز را با من مقایسه نکنید

گروه ورزشی: لوییس سوارز، ستاره اروگوئه‌ای، معتقد است که داروین نونیز سبک خاص خودش را دارد و نباید با او مقایسه شود.
سوارز: داروین نونیز را با من مقایسه نکنید
لیورپول تصمیم گرفت که با پرداخت 75 میلیون یورو و با 25 میلیون بند پاداش، داروین نونیز را در پنجره نقل و انتقالات تابستانی از بنفیکا به خدمت بگیرد. 
این بازیکن فصل گذشته موفق شد در41 بازی 34 گل برای بنفیکا به ثمر برساند و جانشین خوبی برای سادیو مانه به حساب می‌آید که به بایرن مونیخ ملحق شده و روبرتو فیرمینو که وارد آخرین سال قراردادش با لیورپول شده است.
لوییس سوارز که علاقه زیادی به این بازیکن هموطنش دارد پیش از این مدعی شده بود که نونیز را در زمانی که در آلمریا حضور داشته دنبال کرده و به بارسلونا پیشنهاد داده بود که او را به خدمت بگیرد. توصیه‌ای که هرگز از سوی مدیران بارسا به آن توجهی نشد. 

سوارز در طول دوران حضور در لیورپول در فاصله سال‌های 2011 تا 2014 موفق شد 82 گل در 133 بازی به ثمر برساند و سپس به بارسا ملحق شده و 198 گل در 283 بازی برای این تیم به ثمر رساند تا یکی از بهترین مهاجمان دنیای فوتبال لقب بگیرد. 
بسیاری در روزهای اخیر نونیز را با این بازیکن مقایسه کرده‌اند اما سوارز در این باره به دیلی میرر گفت:« او داستان خودش را در لیورپول خواهد نوشت. او اروگوئه‌ای است و مهاجم است اما مقایسه ما باید در همین جا به پایان برسد. او بازیکن خاصی است و نیازی به مقایسه شدن با هیچ کسی ندارد.»
او با ابراز خوشحالی از پیوستن نونیز به لیورپول اضافه کرد:« او قرار است به باشگاهی بزرگ با یکی از بهترین مربیان دنیا برود. من توصیه‌هایی درباره انگلیس و سبک بازی لیگ برتر به او می‌دهم اما فکر نمی‌کنم او نیازی به این توصیه‌ها داشته باشد.»
برچسب ها: لوئیس سوارز
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها