به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۰۱ ساعت ۱۶:۰۶
کد مطلب : ۳۴۳۲۴۴
اولین خرید بزرگ باواریایی ها؛

رسمی؛ سادیو مانه به بایرن مونیخ پیوست

گروه ورزشی: سادیو مانه، ستاره سنگالی و 30 ساله با قراردادی سه ساله و تا سال 2025 به بایرن مونیخ پیوست.
رسمی؛ سادیو مانه به بایرن مونیخ پیوست
بالاخره شایعات در مورد آینده سادیو مانه به حقیقت منجر شد و این مهاجم گلزن و باتجربه با بایرن مونیخ برای انتقالی سه ساله به توافق دست یافت.  تنها یک سال از قرارداد سادیو مانه با باشگاه لیورپول باقی مانده بود و این بازیکن بعد از سپری کردن دورانی فوق العاده در آنفیلد، تصمیم گرفت به پیشنهاد بایرن مونیخ پاسخ مثبت داده و راهی بوندسلیگا شود.



الیور کان در رابطه با این انتقال گفت: "خوشحالیم که توانستیم سادیو مانه را برای بایرن مونیخ به خدمت بگیریم. با عملکردی فوق العاده و موفقیت بزرگ های بزرگ در سطح بین المللی، او بازیکنی بسیار منحصر به فرد و خاص بوده است. ما متقاعد شده‌ایم که سادیو مانه با سبک بازی تماشایی‌ خود در سال‌های آینده، هواداران ما را راضی خواهد کرد. او جاه‌طلب بوده و مشتاق کسب عناوین بیشتر است. با بازیکنانی مانند سادیو مانه، رسیدن به همه اهداف بزرگ برای بایرن مونیخ امکان پذیر است."
به نظر می رسد علیرغم ادعای مسئولان باشگاه بایرن مونیخ در مورد ماندن رابرت لواندوفسکی در این باشگاه و حضور این بازیکن در تمرینات پیش فصل، سادیو مانه به عنوان جانشین او راهی مونیخ شده است.



اما حسن صالح حمیدزیچ نیز در این رابطه گفت: "یک ستاره بین المللی به بایرن آمده که اثر خود را در فوتبال جهان به جا گذاشته است. ما افتخار می کنیم که مانه را به مونیخ آورده ایم. سادیو در خلال مذاکرات از همان دقیقه اول به صراحت گفت که او فقط می خواهد برای بایرن بازی کند. 
همه از ویژگی‌های فوق العاده و ذهنیت باورنکردنی مانه باخبرند. خرید بازیکنی مانند سادیو نشان می‌دهد که او و باشگاه بایرن مونیخ اهداف بزرگی دارند. سبک سادیو مانه کاملا با فوتبالی که بایرن تحت هدایت یولیان ناگلزمن بازی می کند، مطابقت دارد."

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها