کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

قيمت دوربين مداربسته، قیمت دستگاه دوربین مداربسته

2 تير 1401 ساعت 0:08

گروه کسب و کار: شاید از خودمان بپرسیم چه نیازی به دوربین مداربسته است؟ دوربین مداربسته بخشی از یک سیستم نظارتی امنیتی است که این امکان را به ما می‌دهد هر زمان که بخواهیم بتوانیم بر فضای مدنظرمان که حفظ امنیت آن بسیار مهم و حیاتی است، نظارت داشته باشیم.


برای دریافت قیمت دوربین مداربسته در چالوس، نوشهر، چمستان، نمک آبرود، متل قو، کلارآباد، عباس آباد، نشتارود، تنکابن، کلاردشت، مرزن آباد، کجور، رويان، نور، سرخرود، محمود آباد، هچيرود می‌توانید از موسسه ریرا صنعت  rirasanat استعلام قیمت کنید.
دوربین‌های مداربسته با تکنولوژی‌های متنوع در بازار وجود دارند، شناخت شما نسبت به اینکه چه نیازی به دوربین مداربسته دارید و چه کارایی از آن توقع دارید کمک می‌کند تا انتخاب درست تری داشته باشید. مثلا قیمت دوربین مداربسته در رنج‌های متفاوتی است که متاثر از عوامل گوناگون می‌باشد، لزوما گران ترین دوربین مداربسته موجود در بازار نمی تواند بهترین دوربین مداربسته باشد، بهترین متناسب با نیاز شما تعریف می‌شود. دوربین مداربسته داهوا dahua دوربین مداربسته با کیفیت موجود در بازار است اما پیش از خرید آن هم لازم است ابتدا هدفمان را از نصب دوربین مشخص کنیم.
در ابتدا برای شناخت نیازمان از خرید دوربین مداربسته بهتر است به چند سوال پاسخ دهیم:

کیفیت تصویر چقدر برایتان اهمیت دارد؟ کیفیت تصویر در دوربین‌های مداربسته با رزولوشن مشخص می‌شود، یک عدد که در کنارش عبارت MP نوشته شده است، دوربین‌های با مگاپیکسل بالا قیمت بالاتری دارند و در عوض جزئیات بیشتری از سوژه را به ما نشان می‌دهند.



میزان بودجه شما برای خرید دوربین مدار بسته چقدر است؟ امروزه کمتر صحبت از دوربین‌های آنالوگ می‌شود، بجایش دوربین‌های HD آمده اند که کیفیت تصویری بهتری نسبت به دوربین‌های آنالوگ دارند. دوربین‌های IP (شبکه) که در بستر اینترنت انتقال دیتا را انجام می‌دهند و از طریق پروتکل شبکه کار می‌کنند. هرچقدر که میزان تکنولوژی بکار رفته در این دوربین دوربین مداربسته پیشرفته تر باشد، قیمت دوربین مداربسته بالاتر است.

می خواهید دوربین در چه مکانی نصب شود ؟ می‌خواهید دوربین در فضای داخلی نصب شود یا در فضای خارجی . سه مدل از دوربین‌های مداربسته در بازار وجود دارد ؛ دام، بولت، PTZ . دوربین‌های دام برای فضای داخلی با بدنه ی پلاستیکی که دارند مناسب هستند،ضمنا این دوربین‌ها روی سقف نصب می‌شوند. دوربین‌های بولت با بدنه ی فلزی و مقاوم تر برای فضای خارجی مناسب هستند و روی دیوار نصب می‌شوند، در کنار اینا دوربین‌های PTZ  هم وجود دارند که قابلیت چرخش به چپ و راست و عمودی نیز دارند. که قیمت این دوربین‌ها گران تر از دو مورد قبل است.



دید در شب برایتان مهم است؟ اگر خواهان دریافت تصویر از دوربین هستید آنهم در شرایطی که هیچ نوری در محیط وجود نداشته باشد، باید از دوربین‌های دید در شب استفاده کنید، دوربین‌های دید در شب با اشعه مادون قرمز که برای انسان نامرئی است، به شما تصویر محیط را نمایش میدهد، قیمت دوربین مداربسته دید در شب که تصویر رنگی به شما میدهد از قیمت دوربین مداربسته دید در شب که تصویر سیاه و سفید به شما می‌دهد گران تر است.

برند دوربین برایتان مهم است ؟ پیشنهاد ما به شما این است که دور دوربین‌های NO NAME موجود در بازار را خط بکشید. برندهای معتبری که سالهاست در زمینه سیستم‌های حفاظتی و نظارتی کار کرده و کیفیت آنها در سطح جهانی تضمین شده است، شاید قیمت بالاتری داشته باشند اما خیالتان از بابت کارکرد و طول عمر آنها در دزار مدت راحت است. دوربین مدار بسته داهوا و دوربین مدار بسته HDVision از جمله دوربین‌های پرفروش بازار هستند که محبوبیت خاصی در بین مشتریان دارند.
 
 


کد مطلب: 343280

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/343280/قيمت-دوربين-مداربسته-قیمت-دستگاه-دوربین

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir