به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۰۹:۰۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۰۲ ساعت ۱۳:۲۶
کد مطلب : ۳۴۳۳۰۴
هنرنمایی روی چمن دیهیم

قلی‌زاده و تمرین آن قیچی معروف

گروه ورزشی: ملی پوش جوان فوتبال ایران روز گذشته در مسابقات تنیس فوتبالی که بین ستاره‌های قدیم و فعلی برگزار شد، خوش درخشید.
قلی‌زاده و تمرین آن قیچی معروف
مسابقات تنیس فوتبال به میزبان مدرسه فوتبال آندرانیک تیموریان روز گذشته با معرفی تیم قهرمان به پایان رسید. در این مسابقات که به‌صورت کاملا رسمی و با داور برگزار شد، ستاره‌های مطرح زیادی حضور داشتند.
یکی از ستاره‌های این سری مسابقات علی قلی‌زاده بود. وینگر تکنیکی تیم ملی که در تیم زرد حضور داشت در طول رقابت‌هایی که برگزار شد، قیچی برگردان‌های بسیار زیبایی زد که در پیروزی‌های تیمش نقش زیادی داشت. زوج صادق بارانی و علی قلی‌زاده که حسابی با هم مچ بودند، بر تمامی حریفان غلبه کرده و در نهایت نیز قهرمان شدند.
قیچی‌های زیبای قلی‌زاده یکی از جذابیت‌های این مسابقات بود و تاثیر آن را در قهرمانی تیم او نیز دیدیم؛ لژیونر تکنیکی کشورمان که در بازی‌های مختلف، مهارت‌های ناب خود را به‌نمایش گذاشته، در پایان مسابقات در پاسخ به این سوال که آیا همین قیچی‌ها را در جام جهانی هم خواهد زد با خنده گفت: اگر باشم حتما...
ستاره تیم ملی در پایان این مسابقات در مورد آینده خود هم صحبت کرده و تصمیم گیری را به هفته‌های آتی موکول کرد. از حضور قلی‌زاده در شارلوای بلژیک 4 سال می‌گذرد و او در سال جام جهانی به دنبال تغییر تیم و حضور در جایی بهتر است. وینگر تیم ملی پیشنهاداتی هم دریافت کرده ولی قبل از هر چیز به هفته بعد به بلژیک سفر می‌کند تا کار را با شارلوا شروع و سپس تصمیم نهایی را اتخاذ کند.


برچسب ها: علی قلی زاده
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها