به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۴:۱۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۰۲ ساعت ۱۳:۳۳
کد مطلب : ۳۴۳۳۱۰

ناکامی دوباره میلان؛ بنفیکا هدف روسونری را دزدید

گروه ورزشی: به نظر می‌رسد میلان در رسیدن به یکی دیگر از هدف‌های نقل و انتقالاتی خود ناکام مانده و انزو فرناندز راهی بنفیکا خواهد شد.
ناکامی دوباره میلان؛ بنفیکا هدف روسونری را دزدید
انزو فرناندز، هافبک باشگاه آرژانتینی ریورپلاته، از هدف‌هایی بود که میلان برای تابستان امسال در نظر گرفته بود و قصد داشت او را راهی سن‌سیرو کند. اما گزارش‌ها حاکی است میلان در جذب این هدف نقل و انتقالاتی هم ناموفق بوده و انزو فرناندز به‌زودی به بنفیکا می‌‌پیوندد.
پنجره نقل و انتقالات تابستانی تا اینجا برای روسونری خوب پیش نرفته. میلان بارها به بازیکنانی لینک شده و بعد از شایعات متعدد، آنها را به رقبای خود واگذار کرده است.

گزارش‌های متعدد در رسانه‌های پرتغالی، از جمله روزنامه آبولا، حاکی از این است که باشگاه بنفیکای این کشور با ریورپلاته آرژانتین برای به‌خدمت گرفتن انزو فرناندز به توافق رسیده. مبلغ این معامله 18 میلیون یورو اعلام شده. 75درصد از این مبلغ به باشگاه آرژانتینی تعلق می‌گیرد. البته انزو فرناندز اجازه خواهد داشت تا پایان رقابت‌های کوپا لیبرتادورس، برای ریورپلاته بازی کند.
هافبک 21ساله ریورپلاته قرار است با بنفیکا قراردادی 5ساله امضا کند. این اولین حضور او در فوتبال اروپا خواهد بود. به جز بنفیکا، یوونتوس و وولز هم به جذب او علاقه نشان داده بودند. اما اخبار درباره فرناندز حاکی از این بود که میلان بیشترین تلاش را برای به‌خدمت گرفتن او انجام می‌دهد.
این هافبک آرژانتینی که محصول آکادمی باشگاه ریورپلاته است فصل گذشته با پیراهن این تیم درخشان ظاهر شد. او برای باشگاهش 24 مسابقه انجام داد و 9 گل به ثمر رسانده و 6 پاس گل داد.
برچسب ها: آث میلان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها