کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مسی با کفش‌های نایک؟ عجیب ولی واقعی

2 تير 1401 ساعت 13:34

گروه ورزشی: نام لیونل مسی با برند آدیداس عجین شده ولی تصاویری نادر و قدیمی از ابرستاره آرژانتینی موجود است که او را با کفش‌های برند نایک نشان می‌دهد.


 نام لیونل مسی مدت‌هاست با برند آدیداس عجین شده و کمپانی آدیداس روی این ابرستاره آرژانتینی سرمایه‌گذاری کلانی کرده. در قرارداد اخیری که بین مسی و آدیداس امضا شد کمپانی ورزشی آلمانی مبلغ 30 میلیون یورو به مسی پرداخت کرده. قراردادی که می‌تواند به‌زودی مسی را به جرگه میلیاردرهای ورزشی وارد کند.
اما جالب اینجا است که داستان مسی و برندهای پوشاک ورزشی همیشه از این قرار نبوده و او زمانی با کفش‌های برند نایک، رقیب و دشمن اصلی آدیداس، به میدان می‌رفته.
لیونل مسی اولین قرارداد حرفه‌ای خود با یک کمپانی تولید البسه ورزشی را زمانی امضا کرد که تنها 14 سال سن داشت. قراردادی که نه با آدیداس، بلکه با نایک، امضا شد. طبق قرارداد نایک با مسی، او در همه مسابقات با کفش‌های این کمپانی به میدان می‌رفت.


با اینکه در حال حاضر تصور کردن لیونل مسی با کفش‌های نایک برای هواداران او غیرممکن است ولی در سال‌های اولیه درخشش او در بارسا، ستاره آرژانتینی با کفش‌هایی بازی می‌کرد که نشان معروف نایک بر روی آنها دیده می‌شد.
این هفته عکس‌هایی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که لیونل مسی را در اولین روزهای حضورش در نوکمپ، در حالی نشان می‌داد که کفش‌های معروف توتال90 کمپانی نایک را به پا داشت.
آخرین قرارداد مسی با آدیداس در سال 2017 امضا شده و گفته می‌شود بر اساس این قرارداد مادام‌العمر، آدیداس هر سال به این ستاره آرژانتینی مبلغ 30 میلیون یورو پرداخت می‌کند. مسی اولین فوتبالیستی است که آدیداس یک برند از کفش‌های خود را به نام او تولید و عرضه کرده.


کد مطلب: 343311

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/343311/مسی-کفش-های-نایک-عجیب-ولی-واقعی

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir