به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۰۲ ساعت ۱۳:۳۹
کد مطلب : ۳۴۳۳۱۴

اخراجی‌های یونایتد مشخص شد؛ لیست پنج‌نفره

گروه ورزشی: منچستریونایتد به 5 بازیکن خود اعلام کرده باید جدا شوند تا باشگاه بتواند مهره‌های مد نظر اریک تن‌هاخ را جذب کند.
اخراجی‌های یونایتد مشخص شد؛ لیست پنج‌نفره
با اینکه منچستریونایتد تا این لحظه نتوانسته هیچ خرید تابستانی‌ای را به‌صورت رسمی ثبت کند اما باشگاه حالا دست‌کم می‌داند که در لیست خروجی‌اش چه نام‌هایی قرار خواهند داشت.
منچستریونایتد برای جذب چند بازیکن مد‌نظر سرمربی جدیدش، اریک تن‌هاخ، در تلاش است. مهم‌ترین هدف یونایتد فرانکی دی‌یونگ، هافبک هلندی بارسا است که تا این لحظه خبری قطعی درباره انتقال او منتشر نشده و همه اخبار در این‌باره شایعات بوده.



اما بر اساس گزارش‌های در انگلیس، یونایتد حالا دست‌کم می‌داند که فصل آینده به کدام بازیکنان احتیاج نخواهد داشت. بر اساس این گزارش‌ها، باشگاه به پنج بازیکن خود اعلام کرده که در آینده یونایتد جایی ندارند. یونایتد امیدوار است با جدایی این پنج نفر، هم جای خالی برای ورود مهره‌های جدید پیدا شود و هم منابع مالی لازم برای خریدها به‌دست بیاید.
پنج نفری که یونایتد به آنها اعلام کرده جایی در برنامه‌های تن‌هاخ ندارند عبارتند از: اریک بیلی، فیل جونز، اکسل توانزبه، آرون وان بیساکا، برندن ویلیامز.



هر پنج نفر اخیرا نمایش‌های ضعیفی داشتند هر چند دلایل ضعف هر کدام از آنها متفاوت بوده. وان بیساکا، بیلی و جونز فصل گذشته از مهره‌هایی بودند که در ترکیب یونایتد بارها به میدان رفتند. اما از میان این سه نفر، به خصوص، وان بیساکا، به هیچ‌وجه نتوانست انتظارها را برآورده کند و آنقدر با انتقاد مواجه شد که در بازی‌های آخر فصل نیمکت‌نشین بود.
برچسب ها: منچستر يونايتد
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها