به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۷۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۲/۱۲ ساعت ۱۴:۲۷
کد مطلب : ۳۴۳۳۴
بد بودیم و ما را حذف کردند!

رضا صادقی: ممنوع التصویر شدنم مبارک

گروه هنري: رضا صادقی خواننده محبوب ایرانی در واكنش به ممنوع التصویر شدنش در تلويزيون گفت: در بین برنامه خوب تلویزیون ما برنامه بد بودیم و ما را حذف کردند!
رضا صادقی: ممنوع التصویر شدنم مبارک
رضا صادقی خواننده محبوب ایرانی واکنش جالبی را نسبت به انتشار خبر ممنوع التصویر شدنش از خود بروز داده و در صفحه خود در شبکه اجتماعی فیس بوک پستی را مربوط به همین اتفاق به اشتراک گذاشته و توجه همگان را به خود جلب کرده است. رضا صادقی در مصاحبه اش با خبرگزاری برنا گفت: «من هم این خبر را از شما مي‌شنوم و دلیلش را نمی دانم.» وی با توضیح اینکه از این خبر زیاد شوکه و ناراحت نیست با آرامش افزود:«رسانه تصویری و صدا و سیما باید رسانه ای مردمی باشد. وقتی یک نفر ممنوع التصویر مي‌شود یعنی یکی از کاراکترهای مردم محسوب نمی شود و این مي‌شود توهین و از این دست توهین‌‌ها زیاد دیدیم.»

وی در خصوص احترام به قشر هنرمند خاطرنشان کرد: «در این سرزمین یا باید دچار بیماری شویم یا اینکه در سانحه ای بمیریم تا اینکه اسم استاد را روی ما بگذارند وگرنه در غیر این صورت نه توجه و نه احترامی مي‌بینیم. چرا باید از این خبر شوکه شوم؟ یک زمانی در این سرزمین موسیقی حرام بود و بعد مکروه شد. الان هم بین مکروه و حرام مانده ایم. اگر هم در ما خوانندگان به جایی رسیده ایم، نعمت جواب سلام هایی است که مردم به ما مي‌دهند. البته در این میان کسانی هستند که فکر مي‌کنند از دماغ فیل افتاده اند ولی ما اینطور نیستیم. گاهی دوست داشتم که ای کاش جای نگهبان ساختمان مان بودم و آرامش داشتم. صدا و سیما گاهی به ما لطف داشته و مصاحبه تصویری از ما پخش کرده است.»

صادقی ادامه داد: «دوست عزیزی که این بخشنامه را امضا کرده، فکر نکند که کار شق القمری انجام داده است. ما که بازیگر و هنرمند تصویری نیستیم. صدای خودمان را داریم و به مردم هم ما را به واسطه صدای مان مي‌شناسند. چند وقت پیش مرا برای یک برنامه تلویزیونی دعوت کردند ولی به خاطر تداخل یک برنامه رادیویی نتوانستم در آنجا حضور پیدا کنم. ولی دست شان درد نکند و من از آنها صمیمانه تشکر مي‌کنم و خسته نباشید مي‌گویم. در بین برنامه خوب تلویزیون ما برنامه بد بودیم و ما را حذف کردند! تصویر برای ما یعنی اینکه «من دوستت دارم» یا «من طرفدارت هستم» این یعنی یک دنیا برای من. بقیه اش اصلا مرا شوکه نمی کند.» اشتراک گذاری این خبر در شبکه اجتماعی فیس بوک توانست خود شخص رضا صادقی منجرب طرفداری زیاد از این خبر شده به طوری که این پست وی توانسته است در مدت سه ساعت هفده هزارو چهارصد و بیست و چهار لایک (محبوبیت) را از آن خود کند.
مرجع : پیام نو

قاق
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۱۲ ۱۴:۵۳
رسانه هایی از نوع کیهان حاج حسین و رسانه میلی! حاج عزت ! معیار و طراز سنجش محبوبیت افراد در این کشورند. شک نکنید که همین دو رسانه کافیست از کسی زیادی تعریف کنند و قربان صدقه کسی بروند فردا ی آن روز محبوبیت و وجهه مردمی آن بزرگوار! ضربه مغزی خواهد شد. آقا رضا! شما هم که این نکته رو میدونی بلافاصله سجده شکر بجا آوردی.ناقلاااا. (210531)
صادق
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۱۲ ۲۰:۲۱
همین صدا و سیای سال گذشته هم تحت مدیریت عزت خان بود و زمان سال تحویل برنامه چند ساعته را به آقای صادقی اختصاص داده بود اگر امسال ایشان ممنوع التصویر شده است اختلاف در تغیری است که در پردازنده دستمزد آقا عزت رخ داده طبیعی وقتی رسانه ملی برای اموراتش نیاز به دولت داشته باشه مجبور پیروسیاست دولت باشه (210587)
علاقمند موسیقی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۱۲ ۲۰:۳۷
من هیچوقت از صدای شما خوشم نمی آم و نمی آید. البته خوب علاقه به صدای یک خواننده سلیقه است و همه لزوماً به صدای همه خواننده ها علاقه ندارند. اما خارج از این سلیقه، من اصلاً دلیل ممنوع التصویر شدنت را نمی پسندم. چون در هر حال عده ای هستند که -بر خلاف من- به صدایت علاقمندند و دوست دارند صدایت را از تلویزیون بشنوند. (210590)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۱۲ ۲۱:۵۳
همینکه شما افراطیون صدا وسیما رو هدف گرفتید ، معلومه خیلی کارش درسته ...و هم تاثیرگذار ... (210603)
تورج
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۱۲ ۲۲:۴۷
از همینجا هزارتا لایک داش رضا دوستت داریم (210614)
داود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۱۲ ۲۲:۴۷
شما ارزشی نیستی
از برادر حامد رمانی یاد بگیر
خوب پولی داره داداش
من مونوم اینا با خودششون چند چندند؟ (210615)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۱۲ ۱۴:۵۴
رضا صادقی هم صدای نازنینی داردهم شخصیت مقبولی دارد چرا ممنوع تصویر شود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (210532)
ما
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۱۲ ۱۷:۲۰
بگو چرا ممنوع التصویر نشود.با این حال ضرغامی (210566)
tahoora
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۱۲ ۲۱:۴۱
چون عمو رضا خیلی موفقه و همچنان تو اوجه
به هرحال حسود تو دنیا چه فراوونه و فله والااااا
عمو یه دونه ای عاشقتم (210601)
یاسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۱۲ ۱۵:۰۸
ارزش هنرمند رو تو این مملکت هیچ وقت نمیفهمن و درک نمیکنن
چون با هنر بیگانه هستن!

درود به تو آقای صادقی
همیشه در قلب ما هستی (210536)
اهوازیا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۱۲ ۱۵:۱۰
رضا جون،دوستت دارم، طرفدارتم هستم...
امان از تنگ نظران کم خرد...
ما کارون را نجات میدهیم... (210538)
برزیلی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۱۲ ۱۵:۵۴
رضا تو هم برو اونور.
بخدا اینور ستاره سوزیه. (210558)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۱۲ ۲۰:۴۹
بره اونور آب چیکار؟ هنرمند تو این سرزمین رشد میکنه. حمید طالب زاده یک ترانه خوند به نام "همه چیز آرومه". بنده خدا یه مشاور خوب نداشت که بهش بگه داداش طبیعت و فضای اون شعر خودش پر سر و صدا بوده و طنین انداز و شانس تو بوده که آن را خوندی. هر کسی دیگه هم این شعر را با این آهنگ و تنظیمش میخوند همینقدر و شاید هم بیشتر گل می کرد. گول خورد و رفت اونور. وگر نه از طالب زاده پیش از اون ترانه و بعد از اون ترانه چیزی به خاطر نمیاد. حالا رفته اونور آب کاسه چه کنم چه کنم بدست گرفته. صادقی باید بمون (210593)
کارونم2
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۱۲ ۲۱:۵۴
اخه کجا بره برزیلی،اینطوری باشه که دیگه هیچکی نمیمونه! (210604)
36
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۱۲ ۱۷:۴۶
حاجی حذف شدن چیه؟
باید با خوشحال باشی که مردمی شدی... (210569)
مجید از قم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۱۲ ۱۸:۴۶
همه عارف همه درویش جای عاشق پس کجاست؟ (210576)
کارونم3
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۱۲ ۲۲:۰۰
نمیدونم جاش کجاست ولی فکر کنم جاش تو تلویزیون ملی نیست!
احتمالا ممنوع التصویر میشه یا فراری میشه میره اونور اب یا خونه نشین میشه یا... (210606)
مهدی
Anonymous Proxy
۱۳۹۲/۱۲/۱۲ ۱۹:۴۰
از ده موضوعی که دیدم فقط این موضوع دست دهم نظر سنجی داره آبروی اصلاح طلب هارو بردید واقعا مریم شفیع پور هفت سال براش بریدن شما از یه خواننده درست چندم خبر می ذارید متاسفم برای اصلاحاتی که امثال شما طرفدارشید متاسفم (210582)
طهورا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۱۲ ۲۱:۴۰
عمو رضا تا آخر ازت حمایت میکنیم و پشتیتم
عاشقتم و عاشقت میمونم
عشق فقط یکلام / رضاصادقی واسلام (210600)
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۱۲ ۲۱:۵۴
حالا نه اینکه اونایی که ممنوع التصویر نیستند داریم هرشب کنسرتاشون یا تصویرشان را از تلویزیون می‌بینیم (210605)