کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مرد هزار چهره؛ کسی گریه‌هایت را باور نمی‌کند!

2 تير 1401 ساعت 17:16

گروه ورزشی: روملو لوکاکو، ستاره احتمالا جدید اینتر که حالا برای بازگشت به این تیم گریه کرده، در سال‌های اخیر نیز بسیار متناقض صحبت کرده است.


کمتر از یک سال پس از انتقال 113 میلیون یورویی روملو لوکاکو از اینتر به استمفوردبریج، این ستاره بلژیکی دوباره و این‌بار به‌صورت قرضی به ترکیب نراتزوری بازخواهد گشت. او با به ثمر رساندن تنها 15 گل در 44 بازی عملکرد چندان خوبی نداشت و حالا روملو لوکاکو قصد دارد دوباره در ترکیب اینتر روزهای درخشان خود را تکرار کند. اما نشریه گاتزتا دلااسپورت در گزارشی مدعی شد وقتی وکیل روملو لوکاکو به او اطلاع داد که مدیران چلسی و اینترمیلان بر سر انتقال قرضی این بازیکن به توافق رسیده‌اند، اشک‌های او از شدت خوشحالی جاری شده است. 

هواداران چلسی در این فصل هرگز روملو لوکاکو را دوست نداشته و با او ارتباط خوبی برقرار نکردند. این رابطه به خصوص از زمان مصاحبه این بازیکن در ماه دسامبر که از هواداران اینتر به‌خاطر نحوه رفتنش عذرخواهی کرده و مدعی شد که می‌خواهد در اوج به این باشگاه بازگردد، بدتر هم شد. از سوی دیگر اغلب هواداران اینتر در شبکه‌های اجتماعی یا یادآوری کارنامه درخشان 64 گل در 95 بازی در طول دو سال حضور در تیم آنتونیو کونته، آماده استقبال با آغوش باز از مهاجم سابق تیم خود هستند.

لوکاکو یک سال پیش در مورد انتقال به چلسی مدعی شد بازگشت به استمفوردبریج فرصتی بود که او نمی‌توانست رد کند. با این حال، طولی نکشید که متوجه شد آبی‌ها مکان مناسبی برای او نیستند و چندین ماه برای بازگشت به اینتر فشار آوردند.
اما برخی از هواداران نیز روملو لوکاکو را به دورویی متهم کرده و مدعی شدند مشخص نیست او در دوران کودکی طرفدار چند تیم بوده است. روملو لوکاکو در روزهای ابتدایی انتقال به اینتر تاکید کرد بازی برای این باشگاه رویای دوران کودکی او بوده و او حتی آدریانو، ستاره سابق و برزیلی اینتر را اسطوره دوران نوجوانی خود معرفی کرد. اما سال گذشته و هنگام بازگشت به چلسی نیز لوکاکو تاکید کرد همیشه رویای بازی کردن در این باشگاه را در سر داشته و امکان رد پیشنهاد چلسی وجود نداشته است.

حتی روملو لوکاکو در سال 2017 و بعد از انتقال به منچستریونایتد نیز فاش کرد راهی باشگاهی شد که در دوران کودکی رویای حضور در آن را داشته است. به نظر می‌رسد این اشک‌های روملو لوکاکو دیگر خیلی باور کسی نمی‌شود و ابراز علاقه‌های احساسی به تیم جدید، تبدیل به رویه این ستاره بلژیکی شده است. دیروز کوروانورد به وضوح پیام داد؛ مشکلی با تو نداریم روملو، اما دیگر پادشاه قدیم نیستی.


کد مطلب: 343341

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/343341/مرد-هزار-چهره-کسی-گریه-هایت-باور-نمی-کند

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir