به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۰۲ ساعت ۱۸:۰۸
کد مطلب : ۳۴۳۳۴۷

بودجه مورد نیاز برای اجاره آپارتمان ۱۰۰ متری

بودجه مورد نیاز برای اجاره آپارتمان ۱۰۰ متری
گروه اقتصادی: اجاره آپارتمان ۱۰۰ متری در مرکز تهران ممکن است کمتر از ۱۰۰ میلیون تومان پول پیش لازم داشته باشد و در طرف مقابل برخی صاحبخانه‌ها برای اجاره این واحد‌ها بیشتر از یک میلیارد تومان طلب می‌کنند. اجاره واحدی ۱۰۰ متری در میدان فردوسی با سن بنا ۳۰ سال ۹۰ میلیون پول پیش و ماهی شش میلیون کرایه لازم دارد و در سهروردی رقم ودیعه برای اجاره آپارتمان ۱۰۰ متری نوساز یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان نوشته شده و اجاره ماهانه آن به‌صورت توافقی محاسبه می‌شود. با شروع فصل تابستان بازار اجاره‌خانه دوباره داغ می‌شود و به‌همین بهانه نگاهی به‌ اجاره‌بها آپارتمان‌های ۱۰۰ متری در مرکز شهر انداختیم.
به گزارش فرارو، اجاره آپارتمان ۱۰۰ متری در مرکز شهر گاهی به‌کمتر از ۱۰۰ میلیون تومان به‌عنوان پول پیش نیاز دارد. مثل واحدی دوخوابه در خیابان انقلاب که مالک آن ۶۰ میلیون تومان پول پیش و ماهانه ۱۲.۵ میلیون تومان کرایه می‌گیرد. این واحد که ۱۲ سال از سن بنا آن می‌گذرد، باوجود اینکه طبقه چهارم واقع شده، آسانسور ندارد و بدون پارکینگ و انباری اجاره داده می‌شود.
بین فایل‌های مربوط به اجاره آپارتمان ۱۰۰ متری در مرکز تهران، واحدی در میدان فردوسی دیده می‌شود که بابت پول پیش آن باید ۹۰ میلیون تومان به مالک داد و هر ماه شش میلیون تومان کرایه پرداخت کرد. این واحد قبل سال ۷۰ ساخته شده و بدون آسانسور، انباری و پارکینگ اجاره داده می‌شود.
مالک آپارتمان ۱۰۰ متری در سهروردی رقم ودیعه و اجاره ماهانه را به‌ترتیب ۱۰۰ میلیون تومان و ۱۰ میلیون تومان درنظر گرفته است. آپارتمان سال ۷۵ ساخته شده، پارکنیگ و انباری دارد، اما این یکی هم با وجود اینکه در طبقه چهارم قرار گرفته، آسانسور ندارد.
اجاره آپارتمان ۱۰۰ متری در مرکز شهر ممکن است بیشتر از یک میلیارد تومان به‌عنوان پول پیش نیاز داشته باشد. واحدی دوخوابه در سهروردی وجود دارد که نوساز به‌شمار می‌رود، رقم ودیعه آن یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان است و هزینه اجاره به‌صورت توافقی محسابه می‌شود. این واحد به پکیج، رادیاتور، سرویس بهداشتی فرنگی، پارکینگ و آسانسور مجهز است، در طبقه چهارم ساختمان پنج طبقه واقع شده و رقم ودیعه و اجاره آن قابلیت تبدیل دارد.
واحد ۱۰۰ متری دیگری در عباس‌آباد  به‌چشم می‌خورد که مالک رقم ودیعه را یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان نوشته، اما درعوض اجاره دریافت نمی‌کند. این واحد دو سال پیش ساخته شده و با آسانسور، انباری و پارکینگ اجاره داده می‌شود.
آپارتمان ۱۰۰ متری در خیابان جمالزاده درحالی برای اجاره دادن آگهی شده، که مالک آن رقم ودیعه را ۹۰۰ میلیون تومان نوشته و اجاره ماهانه دریافت نمی‌کند. این واحد تقریبا نوساز به‌شمار می‌رود و به آسانسور، انباری و پارکینگ مجهز است.
در خیابان فاطمی واحد ۱۰۰ متری دیگری دیده می‌شود که مستاجر باید علاوه بر پرداخت ۷۰۰ میلیون تومان به‌عنوان پول پیش، هر ماه سه میلیون تومان اجاره بدهد. عمر بنا ساختمان به دو سال می‌رسد و آسانسور، انباری و پارکینگ جزو امکانات آن به‌شمار می‌رود.
در میدان ولیعصر آپارتمانی ۱۰۰ متری با عمر بنا ۲۰ سال و امکاناتی مثل آسانسور، انباری و پارکینک برای اجاره آگهی شده است. رقم ودیعه این واحد ۶۰۰ میلیون تومان است و مالک هر ماه شش میلیون تومان اجاره می‌خواهد.
مالک آپارتمان ۱۰۰ متری در میدان منیریه ۴۰۰ میلیون تومان پول پیش و ماهی چهار میلیون تومان اجاره می‌گیرد. عمر بنا این واحد ۱۲ سال است و با آسانسور، انباری و پارکینگ اجاره داده می‌شود. در میدان ولیعصر واحدی ۱۰۰ متری آگهی شده که رقم ودیعه و اجاره ماهانه آن به‌ترتیب ۲۵۰ میلیون تومان و ۱۲ میلیون تومان است.
برخی مستاجران ترجیح می‌دهند اجاره پرداخت نکنند. در مرکز تهران از این دست گزینه‌ها زیاد است. برای اینکه در مرکز شهر رقم اجاره ماهانه به صفر برسد، باید دست‌کم ۴۰۰ میلیون تومان به‌عنوان پول پیش پرداخت کرد. مثل واحدی در میدان فردوسی که رقم ودیعه ۴۰۰ میلیون تومان است، ۱۵ سال از عمر بنا ساختمان می‌گذرد و آسانسور و انباری جزو امکاناتش محسوب می‌شود.
مشخصات آپارتمان‌های ۱۰۰ متری در بازار اجاره‌خانه مرکز تهران
موقعیت عمربنا امکانات پول پیش اجاره
خیابان انقلاب ۱۲ سال - ۶۰ میلیون تومان ۱۲.۵ میلیون تومان
میدان فردوسی بیشتر از ۳۰ سال - ۹۰ میلیون تومان شش میلیون تومان
سهروردی ۲۵ سال پارکنیگ و انباری ۱۰۰ میلیون تومان ۱۰ میلیون تومان
سهروردی نوساز پارکینگ و آسانسور، پکیج یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان توافقی
عباس‌آباد دو سال آسانسور، انباری و پارکینگ یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان -
خیابان جمالزاده نوساز آسانسور، انباری و پارکینگ ۹۰۰ میلیون تومان -
خیابان فاطمی دو سال آسانسور، انباری و پارکینگ ۷۰۰ میلیون تومان سه میلیون تومان
میدان ولیعصر ۲۰ سال آسانسور، انباری و پارکینک ۶۰۰ میلیون تومان شش میلیون تومان
میدان منیریه ۱۲ سال آسانسور، انباری و پارکینگ ۴۰۰ میلیون تومان چهار میلیون تومان
میدان ولیعصر ۲۰ سال آسانسور و پارکینگ ۲۵۰ میلیون تومان ۱۲ میلیون تومان
میدان فردوسی ۱۵ سال آسانسور و انباری ۴۰۰ میلیون تومان -
برچسب ها: اجاره آپارتمان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها