به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۰۳ ساعت ۰۹:۲۴
کد مطلب : ۳۴۳۳۶۷

شورش یک شهر علیه خواننده‌ی زنِ محبوب

شورش یک شهر علیه خواننده‌ی زنِ محبوب
گروه فرهنگی: شکیرا بعد از جدایی از جرارد پیکه، کاپیتان دوم بارسلونا، در این شهر با چنان فشاری از طرف افکار عمومی مواجه شده که ممکن است ناچار به ترک شهر بارسلون شود.جدایی زوج مشهور جرارد پیکه و شکیرا، یکی از خبرسازترین جدایی‌ها بین سلبریتی‌ها در سال جاری بود. رسانه‌های اسپانیایی می‌گویند بعد از این جدایی، شکیرا، در شهر بارسلون با چنان فشاری از سوی افکار عمومی مواجه شده که ممکن است ناچار به ترک شهر شود. این در حالی است که شکیرا در سالهای اخیر و بعد از ازدواج با پیکه، در بارسلون زندگی کرده است.

یکی دیگر از عواملی که ممکن است باعث ترک شهر توسط شکیرا شود، فشارهای رسانه‌ها است. روزنامه مارکا می‌گوید هر روز تعداد زیادی خبرنگار در اطراف خانه شکیرا در این شهر گشت می‌زنند تا شاید بتوانند تصویری از او شکار کنند. نزدیک بودن محل سکونت شکیرا در بارسلون به محله‌ای که پیکه از کودکی در آن بزرگ شده، فشارها بر شکیرا را افزایش داده.

از این گذشته شکیرا در شهر بارسلون عملا حیات اجتماعی ندارد. او دوستهای اندکی در این شهر کاتالان دارد و مایل است به شهری نقل مکان کند که بار دیگر امکان حیات اجتماعی را برایش فراهم کند.یکی دیگر از عواملی که شکیرا را به مرز انفجار رسانده نوشته‌هایی است که اخیرا روی دیوار خانه او نوشته شده است. گفته می‌شود این نوشته‌ها حاوی پیامهای توهین‌آمیز و تحقیرکننده بوده. شکیرا حتی علیه این دیوارنوشته‌ها به پلیس بارسلون شکایت کرده.روزنامه مارکا می‌گوید مجموعه این عوامل باعث شده شکیرا از خیر زندگی در بارسلون بگذرد و او به احتمال زیاد در هفته‌های آینده راهی آمریکا می‌شود.
برچسب ها: شكیرا
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها