به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۳۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۰۳ ساعت ۱۰:۳۲
کد مطلب : ۳۴۳۳۹۱

ال‌کلاسیکوی رفت، قبل از جام جهانی

ال‌کلاسیکوی رفت، قبل از جام جهانی
گروه ورزشی: زمان ال‌کلاسیکوی فصل جدید لالیگا مشخص شد. قرعه‌کشی فصل جدید رقابت‌های لالیگای اسپانیا برگزار شد و بر این اساس تاریخ ال‌کلاسیکوی این فصل از رقابت‌ها نیز مشخص شد. دیدار رفت ال‌کلاسیکو قبل از جام جهانی و دیدار برگشت بعد از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر برگزار خواهد شد. براین اساس بازی رفت در تاریخ ۲۴ مهرماه برگزار می‌شود و بازی برگشت در تاریخ ۲۸ اسفند برگزار خواهد شد.

تاریخ‌ها بسیار شبیه به تاریخ‌های سال گذشته هستند. در فصل ۲۲-۲۰۲۱، نیوکمپ میزبان اولین دیدار بود، در حالی که بازی برگشت در برنابئو برگزار شد.ال‌کلاسیکو در فصل گذشته نتایج عجیبی داشت چرا که رئال مادرید بازی رفت را در نیوکمپ با نتیجه دو بر یک برد اما در بازی برگشت بارسلونا با نتیجه چهار بر صفر رئال مادرید را در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو شکست داد.

رئال مادرید در نهایت قهرمان لالیگا شد. آنها در طول فصل بهتر از بارسلونا و اتلتیکو مادرید بودند و عنوان قهرمانی لالیگا و همچنین لیگ قهرمانان را به دست آوردند تا کارلو آنچلوتی موفق‌ترین مربی در این فصل فوتبال اروپا باشد و دو عنوان مهم را در یک فصل برای تیمش به دست بیاورد.برنامه هفته اول رقابت‌های لالیگا به شرح زیر است:
اتلتیک بیلبائو -مایورکا
بارسلونا- رایو وایکانو
رئال بتیس- الچه
سلتاویگو- اسپانیول
کادیز- رئال سوسیداد
اوساسونا- سویا
آلمریا- رئال مادرید
ختافه- اتلتیکو مادرید
رئال وایادولید- ویارئال
والنسیا- خیرونا
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها