به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۳:۵۲
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۰۳ ساعت ۱۱:۱۸
کد مطلب : ۳۴۳۴۰۷
این روز‌ها کتاب بینوایان را زندگی می‌کنیم

طعنه سنگین به دولت رئیسی

طعنه سنگین به دولت رئیسی
گروه سیاسی: یک کاربر توئیتر از سخنان دبیر اطلاع‌رسانی ستاد نان مبنی بر اینکه «اگر کسی خرید غیرمنطقی نان انجام دهد، رصد می‌شود»، انتقاد کرد.

محمد پارسی، کاربر توئیتر نوشت:دبیر اطلاع‌رسانی ستاد نان دولت رئیسی می‌گوید کسی که خرید غیر منطقی نان داشته باشد حتماً رصد می‌شود. یعنی اگر کسی دو عدد نان بیشتر خریداری کند دچار اتهام و مسأله امنیتی می‌شود! این‌روز‌ها در ایران، قشنگ داریم کتاب بینوایان ویکتور هوگو را زندگی می‌کنیم...
 
مرجع : اقتصاد 24
برچسب ها: دولت رئیسی

۱۴۰۱/۰۴/۰۳ ۱۲:۰۳
شما احتمالا خودتان شریک دزدهایید! اتفاقا با این تفاوت قیمت نجومی قیمت نان، باید هم اینکار را بکنند تا مثل دولت گذشته یکسری رانت خوار از جیب مردم یک شبه ثروتمند نشوند! (389608)
۱۴۰۱/۰۴/۰۴ ۰۸:۲۱
آخه ... کسی زیاد نان می خرد که چیز دیگری برای سیر کردن شکم خودش و خانواده اش ندارد. حرامخوری و بی وجدانی خیلی بهت مزه کرده، سایبری بی وجدان؟ (389638)
همیشه مخالف
United States
۱۴۰۱/۰۴/۰۳ ۲۱:۱۶
برخی از افراد هر روز به نانوایی های متعدد مراجعه و مبادرت به خرید مقادیر بالایی نان برای فروش به دامداران می نمایند تا به عنوان مکمل آذوقه دام مصرف شود که این کار ارتکاب به چند ظلم بزرگ است. قوت انسانها که با هزینه های هنگفت تهیه میشود به دامها خورانیدن و صفهای نانوایی را پر ازدحام به نمایش گذاشتن و دامن زدن به شایعه کمبود نان در کشور و در آخر به زحمت انداختن هموطنان که برای تهیه نان مدتهای مدید در صف نانوایی معطل شوند. بنابراین لطفاً بعضی ها به عنوان همیشه مخالف با همه برنامه ها مخالفت نکنند. (389624)
۱۴۰۱/۰۴/۰۴ ۰۶:۴۵
شما از اینکه دولت انقلابی با ایجاد زیرساخت داره مسلط به کنترل رانت خواری و ویژه خواری میشه دارید دق میکنید (389631)
۱۴۰۱/۰۴/۰۴ ۰۸:۰۵
نه اینکه در دولت فعلی رانت وجود ندارد (389637)
۱۴۰۱/۰۴/۱۱ ۰۱:۲۷
دولت ... (389906)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها