به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۳۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۰۳ ساعت ۱۲:۳۲
کد مطلب : ۳۴۳۴۳۲

سامسونگ برای تبلیغات گمراه‌کننده جریمه شد

سامسونگ برای تبلیغات گمراه‌کننده جریمه شد
گروه فناوری: واحد سامسونگ الکترونیکس در استرالیا به دلیل ادعاهای نادرست درباره قابلیت ضد آب بعضی از مدلهای تلفن هوشمند ساخت این شرکت، به پرداخت ۱۴ میلیون دلار استرالیا (۹.۶۵ میلیون دلار) جریمه محکوم شد.

کمیسیون رقابت و مصرف کننده استرالیا اعلام کرد سامسونگ استرالیا اقرار کرده که خریداران بعضی از گوشی‌های گلکسی را درباره سطح ضد آب بودن آنها گمراه کرده است. این رگولاتور استرالیایی نخستین بار در ژوییه سال ۲۰۱۹ از این شرکت شکایت کرده بود.

طبق توضیحات این رگولاتور، سامسونگ در فاصله مارس ۲۰۱۶ تا اکتبر ۲۰۱۸، تبلیغاتی در فروشگاه خود و شبکه های اجتماعی منتشر کرد که مدعی شده بود تلفن‌های این شرکت می تواند در استخرها یا آب دریا استفاده شود. با این حال کمیسیون رقابت و مصرف کننده استرالیا صدها شکایت از کاربرانی دریافت کرد که می‌گفتند تلفن هوشمند آنها پس از این که در داخل آب استفاده شده است، دیگر مثل قبل کار نمی کند یا حتی از کار افتاده است.
ادعای ضد آب بودن به عامل مهمی در فروش رفتن گوشی‌های گلکسی تبدیل شده بود و بسیاری از مصرف کنندگانی تحت تاثیر تبلیغات گمراه کننده گوشی گلکسی خریدند.بر اساس گزارش رویترز، سامسونگ در این باره اظهارنظر نکرد.
برچسب ها: سامسونگ
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها