به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۲۱:۰۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۰۳ ساعت ۱۳:۴۰
کد مطلب : ۳۴۳۴۵۹

ایگواین: برای گول زدن یووه چاقی‌ام را پنهان کردم!

گروه ورزشی: گونزالو ایگواین، ستاره سابق یوونتوس، می‌گوید مدیران این باشگاه حساسیت زیادی روی چاقی او داشتند.
ایگواین: برای گول زدن یووه چاقی‌ام را پنهان کردم!
ایگواین با جدایی از ناپولی و پیوستن به یوونتوس جنجال بسیاری را در فوتبال ایتالیا به پا کرد. 
با این حال، دوران حضور او در تورین درخشان بود و این بازیکن عملکرد موفقیت‌آمیزی را در این تیم از خود به جای گذاشت تا در خاطر هواداران یووه بماند. 
او که در بسیاری از مواقع به دلیل وزن بالایش مورد انتقاد رسانه‌های ایتالیایی بود تایید کرده که از سوی مدیران باشگاه و کادر فنی یووه برای کاهش وزن تحت فشار قرار گرفته است. 
این بازیکن آرژانتینی به TyC Sport گفت:« یوونتوس انتظارات زیادی از من درباره وزنم داشت. آنها هر سال عکسی از من می‌گرفتند اما من فقط می‌خندیدم چون می‌دانستم که قرار است در آخر چه اتفاقی بیفتد... قرار بود من 30 گل بزنم. در آن زمان برای این که در عکس‌ها چیزی معلوم نباشد شکمم را به سمت داخل می‌بردم.»

او درباره تصمیمش برای جدایی از ناپولی و پیوستن به یووه گفت:« من از این تیم جدا شدم چون با خودم فکر کردم دیگر باید چه کاری انجام دهم تا بتوانم با 36 گل زده یک جام قهرمانی کسب کنم؟ یوونتوس پیشنهاد داد و هیچ جای تردیدی برای من وجود نداشت.»
ایگواین درباره واکنش هواداران ناپولی به این تصمیم اظهار داشت:« آنها عصبانی شدند اما هر کاری پاسخی هم برای خودش دارد. آنها بارها من را آزار دادند و صحبت‌های نفرت‌انگیزی علیه من کردند اما من شش گل در هشت بازی به آنها زدم.»
او همچنین به زمانی که در آستانه پیوستن به آرسنال بود اشاره کرده و اضافه کرد:« به یاد دارم که در آستانه پیوستن به آرسنال بودم اما آنها گفتند که من خیلی گرانقیمت هستم و چند روز بعد تصمیم گرفتند 80 میلیون یورو برای مسوت اوزیل پرداخت کنند!»
برچسب ها: فوتبال
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها