به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۷:۳۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۰۳ ساعت ۱۷:۰۸
کد مطلب : ۳۴۳۴۹۷
واکنش‌های تند به حرف‌های یک مدیر استقلالی؛

اظهار نظر عجیب: صادقی- پرسپولیس- تیم ملی!

گروه ورزشی: صحبت‌های غیر منتظره عضو هیئت مدیره استقلال موجب شد تا موضع‌گیری‌های شدیدی علیه او شکل بگیرد.
اظهار نظر عجیب: صادقی- پرسپولیس- تیم ملی!
سعید صادقی که فصل موفقی در گل‌گهر سیرجان پشت سر گذاشت و به‌عنوان بهترین پاسور لیگ برتر انتخاب شد، مهره اصلی نقل و انتقالات بود که استقلال، پرسپولیس و سپاهان برای جذب و گل‌گهر برای تمدید قرارداد او اقدام کرده بودند ولی در نهایت این بازیکن تصمیم گرفت سرخ‌پوشان پایتخت را انتخاب کند و راهی این تیم شود.
استقلال که امیدوار بود صادقی را به خدمت بگیرد و رقابت در جذب این بازیکن را به حریف خود باخت، حالا نخستین واکنش را توسط یکی از اعضای هیئت مدیره خود به این اتفاق نشان داده که البته یک اظهار نظر عجیب بوده است.
محمد مومنی عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال صبح امروز در گفت‌وگوی تلفنی با برنامه تلویزیونی ورزشگاه در واکنش به اینکه انتقال صادقی به جمع آبی‌ها منتفی شده است، ابراز کرد: «ما سعی می‌کنیم بازیکنان با کیفیت را به هر جهت برای باشگاه به خدمت بگیریم ولی ما یک تیمی هستیم که سعی داریم نواقص خودمان را با بازیکنان ایرانی پوشش بدهیم و اگر این اتفاق نیفتاد، نفرات خارجی می‌گیریم. مضاف بر اینکه ما تیم استقلال هستیم؛ تیم ملی نیستیم و سهمیه جام جهانی هم برای کسی نداریم که قول بدهیم در اینجا می‌توانیم حضور در تیم ملی یا جام جهانی را فراهم کنیم.»
این عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در پاسخ به اینکه آیا دیگر تیم‌ها چنین قولی داده‌اند، ابراز کرد: «حتما داده‌اند دیگر!»
فدراسیون فوتبال ساعاتی بعد، سریعا به این اظهارات مؤمنی واکنش نشان داد و در بیانیه‌ای نوشت:
«در پى اظهارات توهین آمیز جناب آقای مومنی عضو محترم هیات مدیره باشگاه استقلال و وارد نمودن اتهامات واهى نسبت به تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران فدراسیون فوتبال نسبت به ارجاع این پرونده به کمیته اخلاق و پیگیری موضوع از سوی مراجع قانونی اقدام خواهد کرد.

بدون شک موضوعات مطرح شده مصداق وارد آوردن اتهام صریح به کادر فنی تیم ملی ، ساختار سازمانی و اداری فدراسیون همچنین زیر سوال بردن جایگاه و شان ملی پوشان شایسته فوتبال ایران است.
بر این اساس لازم است عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در کمیته اخلاق مستندات و مدارک مرتبط با ادعای خود را در کم‌ترین زمان ممکن ارائه نمایند و در صورت عدم وجود چنین مدارکی پاسخگوی توهین و اتهام وارده نسبت به تیم ملى و فدراسیون فوتبال ایران باشند.»
همچنین محمد جماعت، مدیر رسانه‌ای تیم ملی فوتبال ایران نیز در توئیتی در این باره نوشته است: «سخنان وهن‌آمیز و توهین‌آمیز عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال بار دیگر نشان داد که حضور افراد کوچک در پُست‌های بزرگ، فقط موجب تخفیف و تحقیر جایگاه‌ها و مناسب می‌شود. محمد مومنی حتی آنقدر دانش و آگاهی ندارد که سعید صادقی در اردوی تیم ملی در قطر بوده!»
با این شرایط باید دید مومنی در کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال می‌تواند ادعای خود درباره پیوستن سعید صادقی به پرسپولیس با وعده ملی‌پوش شدن را اثبات کند یا رد صحبت‌های وی تایید و این عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال محکوم می‌شود.
برچسب ها: سعید صادقی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها