به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۰۳ ساعت ۲۰:۰۴
کد مطلب : ۳۴۳۵۲۲
با قراردادی دو ساله؛

رسمی؛ میلاد زکی پور به سپاهان پیوست

گروه ورزشی: میلاد زکی پور با امضای قرارداد دو ساله به اردوی طلایی‌پوشان اصفهانی ملحق شد.
رسمی؛ میلاد زکی پور به سپاهان پیوست
در ساعات پایانی شب گذشته بود که پس از هفته‌ها گمانه‌زنی سرانجام ژوزه مورایس پرتغالی به عنوان سرمربی سپاهان برای سه فصل آینده  معرفی شد و او حالا با  توجه به جدایی سجاد شهباززاده، سروش رفیعی، دانیال اسماعیلی‌فر و گئورگی گولسیانی ماموریت دشواری برای بستن تیمی قدرتمند تا شروع مسابقات دارد.
البته در خلال انتخاب مورایس مسئولان سپاهان بیکار نبودند و مذکراتشان را با چند بازیکن برای حضور در اصفهان آغاز کردند که یکی از این بازیکنان میلاد زکی‌پور بود و حالا این بازیکن ساعاتی پس از نهایی شدن حضور مورایس به عنوان اولین خرید سپاهانی‌ها رونمایی شد.
زکی‌‎پور پس از جدایی از نفت تهران با درخواست علیرضا منصوریان که مربی او در نفت بود به استقلال پیوست ولی در این تیم نتوانست چندان موفق باشد تا تصمیم به جدایی بگیرد و به عضویت گل‌گهر درآید. این مدافع چپ 27 ساله حالا رقیب نورافکن در سمت چپ خط دفاعی سپاهان به شمار می‌رود. البته باید دید مورایس پرتغالی با توجه به توانایی‌های نورافکن تصمیم به استفاده از او در چه پستی خواهد گرفت و آیا زکی‌پور رقیب مستقیم نورافکن برای حضور در ترکیب اصلی می‌شود یا خیر.
البته این انتقال در حالی انجام می‌شود که شایعاتی پیرامون انتقال زکی‌پور به پرسپولیس وجود داشت اما در نهایت مدافع چپ سابق استقلال تصمیم گرفت به سپاهان منتقل شود.
به هر حال این انتقال شروع کار سپاهان در بازار نقل و انتقالات به شمار می‌رود و انتظار می‌رود طی روزهای آینده با توجه به خالی بودن سهمیه‌های خارجی طلایی‌پوشان اصفهانی شاهد خریدهای هیجان انگیزی از سوی این تیم باشیم که با حضور مورایس یکی از تیم‌های جذاب مسابقات لیگ برتر در فصل پیش رو به شمار می‌رود.
برچسب ها: سپاهان اصفهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها