به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۷:۳۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۰۳ ساعت ۲۰:۰۷
کد مطلب : ۳۴۳۵۲۴

بارسا و مبارزه با زمان برای خرید لوا و سیلوا

گروه ورزشی: بارسلونا تنها شش روز دیگر زمان دارد تا با فروش بخشی از دارایی های خود بتواند فصل 22-2021 را بدون ضرر مالی به پایان برساند.
بارسا و مبارزه با زمان برای خرید لوا و سیلوا
شش روز دیگر بارسلونا باید حساب های مالی خود را به لالیگا گزارش دهد تا بر اساس آن، سقف دستمزدهای باشگاه از سوی این نهاد تعیین شود. برای این مهم، خوان لاپورتا، رئیس باشگاه همراه با ادواردو رومرو، مدیر اقتصادی بارسا سخت در تلاشند تا با یک سرمایه گذار بزرگ بر سر فروش 10 درصد از حق پخش تصویری باشگاه به توافق برسند.

ابتدا قرار بود 25 درصد حق پخش تصویری بارسا برای 25 سال به فروش برسد ولی در مجمع باشگاه تنها روی 10 درصد توافق حاصل شد. بارسلونا معتقد است از ناحیه فروش 10 درصدی می تواند در کوتاه مدت به 200 میلیون یورو درآمد برسد و به این ترتیب فصل 22-2021 را بدون ضرر مالی به اتمام خواهد رساند. بارسا یکی از باشگاه هایی است که در دو سال گذشته همواره با ضرر مالی روبرو شده و تا مرز ورشکستی نیز پیش رفت.

 بارسلونا اگر بتواند هر چه زودتر با یک سرمایه گذار به توافق برسد، می تواند در بازار نقل و انتقالات تابستانی برای رسیدن به بازیکنان مدنظر خود از جمله رابرت لواندوفسکی و برناردو سیلوا تلاش کند. هدف بعدی بارسلونا فروش 49 درصد از دارایی خود به کمپانی BLM است و برای این مهم تا یک ماه دیگر مهلت دارد. در صورت رسیدن به این دو هدف، تا 600 میلیون یورو بر درامدهایی باشگاه افزوده خواهد شد.
برچسب ها: بارسلونا
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها