به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۲:۲۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۰۳ ساعت ۲۲:۵۰
کد مطلب : ۳۴۳۵۲۸

استقلال به دنبال جذب محبی و مخالفت با جدایی حسین‌زاده

گروه ورزشی: عضو هیئت مدیره استقلال اعلام کرد که آنها برای جذب محمد محبی به باشگاه سانتاکلارا نامه زده اند.
استقلال به دنبال جذب محبی و مخالفت با جدایی حسین‌زاده
پرویز مظلومی عضو هیئت مدیره استقلال درخصوص روند این تیم در بازار نقل و انتقالات گفت: من از مدیران باشگاه تشکر می کنم که خیلی فعال هستند و تلاش می کنند رضایت هواداران را جلب کنند. ما یک بازیکن را از دست دادیم ولی به سراغ بازیکنان دیگر می رویم. ما برای جذب بازیکنان طراز اول و بالاتر از سطح فوتبال کشور که در اروپا بازی می کنند، درخواست داده ایم تا آنها را جذب کنیم و نامه زده ایم.
وی در مورد اینکه محمد محبی یکی از بازیکنانی است که برای جذب او اقدام شده، پاسخ داد: بله ما به چند باشگاه داخلی نیز نامه زده ایم که البته نباید اسم بیاوریم. حالا چون محبی در پرتغال هم بازی می کنند، شاید آقای ساپینتو بتواند با کدخدامنشی ایشان را بیاورند چون در پرتغال نفوذ دارند.
عضو هیئت مدیره استقلال در ادامه اضافه کرد: ما به چند باشگاه دیگر نیز درخواست داده ایم. تیم های دیگر نیز به سختی بازیکنان خوبشان را از دست می دهند و اینگونه نیست که ما بتوانیم به راحتی بازیکن بگیریم. هواداران نگران نباشند و نهایتش این است که از خارج از کشور بازیکن می آوریم. اولویت ما بازیکنان داخلی است.
وی خاطر نشان کرد: از دروازه بان گرفته که بهترین گلر ایران را داریم. ما خط دفاع بسیار قدرتمندی داریم. در حال مذاکره با رافائل سیلوا هستیم ولی همه مشکلات بر سر مسائل مالی است. او به ماندن تمایل دارد، ان‌شاءالله گروهی که از باشگاه دنبال این کار هستند موفق به حفظ او شوند.
مظلومی در مورد اینکه گفته می شود امیرحسین حسین زاده با پیشنهادی از شارلوا بلژیک روبرو شده است، گفت: او با باشگاه قرارداد دارد و استقلال نیز روی حسین زاده سرمایه گذاری کرده و به راحتی او را از دست نخواهد داد.
او همچنین درخصوص تعیین تکلیف وریا غفوری نیز گفت: من باید از او تشکر کنم. وریا برای ما کاپیتان بزرگی است و سالیان سال زحمت کشیده است. غفوری نیز مانند دیگران است. اینکه حاشیه ایجاد کرده اند که می خواهند وریا را کنار بگذارند، نه! بالاخره فیلم بازی را به سرمربی  داده ایم تا نگاه کند ولی خب احترامش حفظ خواهد شد. اینگونه نیست که ما خدایی نکرده بخواهیم بازیکنمان را همینجوری... ما تاکنون با کسی صحبت نکرده ایم. ما فقط با دانشگر صحبت شده و باید یکی یکی با بازیکنان مذاکره کنیم. ما گرفتار انتخاب سرمربی بودیم.
برچسب ها: باشگاه استقلال
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها