به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۰:۵۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۰۴ ساعت ۱۲:۴۰
کد مطلب : ۳۴۳۶۱۲

قرارداد حسین‌خانی با مس تمدید شد

گروه ورزشی: فرزاد حسین‌خانی که موفق به رساندن مس کرمان به لیگ برتر شد قراردادش را به مدت دو فصل دیگر با نارنجی‌پوشان تمدید کرد.
قرارداد حسین‌خانی با مس تمدید شد
این تمدید قرارداد در شرایطی سرانجام نهایی شد که چند روز پیش فرزاد حسین‌خانی با انتشار پیامی و خداحافظی با بازیکنان تیمش خبرساز شده بود، اما خیلی طول نکشید که این مربی پای میز مذاکره با مدیران باشگاه نشست و قراردادش را به مدت دو فصل دیگر تمدید کرد.
روابط عمومی مس کرمان درباره تمدید با حسین ‌خانی نوشته است:« مذاکرات هیات مدیره باشگاه مس کرمان و آقای فرزاد حسین خانی انجام گرفت و در نهایت مقرر شد سرمربی فصل قبل مس کرمان که همراه با این تیم موفق به کسب جواز صعود به لیگ برتر شد، با امضای قراردادی دو ساله هدایت این تیم را برعهده داشته باشد»
فرزاد حسین‌خانی که دوران درخشانی را با این تیم در رقابت‌های لیگ برتر تجربه کرد و حتی یکبار هم در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا صعود با این تیم را در کارنامه دارد، حالا امیدوار است با بستن تیمی منسجم بتواند مانند دوران بازی، در دوران مربیگری نیز عملکرد خوبی در لیگ برتر داشته باشد.
حسین خانی که دو فصل قبل به عنوان سرمربی تیم فوتبال مس نوین فعالیت می‌کرد، پس از یکسال کسب تجربه در اولین سال حضور  در مس کرمان توانست این تیم را به لیگ برتر برساند.
برچسب ها: مس کرمان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها