به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۶:۴۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۰۴ ساعت ۱۲:۵۳
کد مطلب : ۳۴۳۶۲۸

دوری طولانی مدت ستاره کلیدی برزیل

گروه ورزشی: آلان سوزا، پشت خط زن تیم ملی والیبال برزیل دچار مصدومیت شدیدی شده است.
دوری طولانی مدت ستاره کلیدی برزیل
روز گذشته تیم ملی والیبال ایران در سومین بازی خود از هفته دوم‌ رقابت های لیگ ملت ها مقابل برزیل قرار گرفت. هر دو تیم با سه پیروزی پا به این مسابقه گذاشتند و به دنبال کسب چهارمین برد خود در لیگ ملت‌ها بودند.
با وجود عملکرد عالی تیم ملی والیبال ایران در دو ست ابتدایی، این برزیل بود که نهایتا موفق شد با نتیجه ۳-۰ به پیروزی دست پیدا کند تا چهارمین برد خود در رقابت‌های لیگ ملت‌ها را کسب کرده باشد و ا‌وضاع خود در جدول مسابقات را بهبود ببخشد.

با این وجود یک اتفاق ناراحت‌کننده باعث شد که این پیروزی تا حدودی به کام برزیلی ها تلخ شود. در ست دوم بازی آلان سوزا، پشت خط زن برزیل پشت خط سرویس رفت، توپ را به هوا پرتاب کرد اما هنگام پرش پایش پیچ خورد و روی زمین افتاد؛ اتفاقی که صحنه تلخی را در بازی رقم زد و نهایتا باعث شد ستاره برزیل با چشمان اشک‌بار زمین را ترک‌ کند.
بعد از خداحافظی یکی از بهترین های تاریخ برزیل یعنی والاس سوزا از بازی های ملی، آلان یک‌ مهره کلیدی در تیم رنان دالزاتو محسوب می‌شود. با این‌ وجود ‌گزارش‌ها حاکی از آن است که این بازیکن از ناحیه آشیل پای خود دچار آسیب دیدگی شده و احتمالا به عمل جراحی نیاز خواهد داشت؛ موضوعی که می‌تواند باعث دوری طولانی مدت آلان از میادین شود.
برچسب ها: والیبال
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها