به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۹:۴۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۰۴ ساعت ۱۶:۵۲
کد مطلب : ۳۴۳۶۸۲
بند جدایی در صورت پیشنهاد خارجی ندارم؛

صادقی: قراردادم با پرسپولیس دو ساله است

گروه ورزشی: سعید صادقی خرید جدید تیم پرسپولیس می‌گوید قرار بود پس از پایان لیگ برتر راهی پرسپولیس شود.
صادقی: قراردادم با پرسپولیس دو ساله است
سعید صادقی پس از ترک دفتر مدیرعامل پرسپولیس در گفتگو با خبرنگاران در خصوص این انتقال اظهار داشت: بالاخره این انتقال نهایی شد و خوشحالم به آرزویم رسیدم و با تیم بزرگ پرسپولیس قرارداد بستم.
وی در مورد مدت قراردادش عنوان کرد: قراردادم برای دو فصل است.
هافبک سرخپوشان درباره کار کردن با گل‌محمدی گفت: من تقریبا چهار سال شاگرد آقای گل‌محمدی بودم و با شناخت کامل اینجا را انتخاب کردم و علاقه زیادی به پرسپولیس هم دارم.
او در مورد اینکه آیا قراردادش مشروط است، اظهار داشت: نه همچین چیزی صحت ندارد.
سعید صادقی درخصوص مذاکره با استقلال توضیح داد: اصلا مذاکره با استقلال نداشتم و قرار بود بعد بازیهای لیگ قرارداد ببندم که به تیم ملی دعوت شدم خوشبختانه و نتوانستم بیایم. متاسفانه بعد از آن اتفاق بدی برایم افتاد و پدر بزرگم فوت شد و نتوانستم بیایم اما تصمیمم را از قبل گرفته بودم که با پرسپولیس قرارداد ببندم.
وی راجع به رقبایش برای حضور در ترکیب اصلی عنوان کرد: من در همه تیم‌ها که بازی کردم رقبای خودم را داشتم و پرسپولیس تیم بزرگتری است و رقبای بزرگتری دارد و امیدوارم بتوانم جایگاهم را حفظ کنم.
برچسب ها: سعید صادقی
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها