به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۵:۳۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۰۴ ساعت ۱۷:۲۵
کد مطلب : ۳۴۳۶۹۲

۵ فیلم ایرانی در جشنواره زنان فیلمساز رُم

۵ فیلم ایرانی در جشنواره زنان فیلمساز رُم
گروه فرهنگی: جشنواره بین‌المللی زنان فیلمساز (Cinema dìiDEA) در شهر رُم ایتالیا میزبان چند اثر مستند و کوتاه ازآثار سینماگران زن ایرانی خواهد بود.به گزارش ایسنا، مستندهای «دختران نجار، دو نوازی برای یک رویا» به کارگردانی آزاده بی‌زارگیتی، «رادیو گرافی یک خانواده»  ساخته‌ فیروزه خسروانی، «پریخوانی» به کارگردانی معصومه کیانی، «انتخاب» از منصوره رادفر و فیلم کوتاه «پرستیژ» ساخته زهرا آهویی آثاری هستند که در این رویداد سینمایی به نمایش گذاشته می‌شوند.
 

جشنواره بین‌المللی زنان فیلمساز (Cinema dìiDEA) از تاریخ ۲۵ ژوئن تا اول جولای (۴ تا ۱۰ تیر) در ایتالیا برگزار می‌شود.«Cinema dìiDEA» اولین جشنواره بین المللی فیلم زنان در شهر رُم است که کاملاً به کارگردانان زن و دیدگاه آنها اختصاص دارد. اولین دوره این جشنواره در ژوئن ۲۰۱۷ برگزار شد. این رویداد هر ساله فیلم‌های مستقل مختلفی را به کارگردانی زنان از سراسر جهان با تمرکز ویژه بر فیلم‌سازان ایرانی ارائه می‌کند. نگاه‌ها، عمق دیدگاه‌ها و داستان‌های زنان، روایت‌های مختلف، مضامین و بینش‌های متعددی را به جشنواره می‌دهد که بازتاب واقعیت جوامع ما و آنچه در آن زندگی می‌کنیم است و هدف آن ایجاد شبکه‌ای از ارتباطات برای توانمندسازی همه زنان و نه فقط زنان فیلمساز است.
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها