به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۲:۲۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۰۴ ساعت ۱۸:۵۶
کد مطلب : ۳۴۳۷۳۱

معرفی بهترین مینی سریال‌های جهان

معرفی بهترین مینی سریال‌های جهان
گروه فرهنگی: بسیاری از مخاطبان شاید زمان کافی را برای دیدن یک فیلم کامل را نداشته باشند و بخواهند در زمان کم اوقات فراغت خود فیلم کوتاه با مضمون مورد علاقه خود تماشا کنند. اگر دنبال بهترین مینی سریال هستید، ما در این مقاله قصد داریم محبوب‌ترین و پرطرفدارترین مینی سریال‌های خارجی را به شما معرفی کنیم. در ادامه لیستی از بهترین مینی سریال‌های جهان را معرفی کرده‌ایم که ارزش تماشا دارند و می‌توانید در اوقات فراغت خود ببینید.

مینی سریال The Night Of (آن شب)
رده سنی: TV-MA
 ژانر: جنایی، درام، رازآلود
سال ساخت: ۲۰۱۶
ستارگان: Riz Ahmed, John Turturro, Bill Camp
داستان این سریال درباره یک قتل مشکوک است و مردی که به جرم این قتل محکوم می‌شود. مردی که متهم به قتل است، چیزی از حادثه در خاطر خود ندارد. بازجویی‌های پلیس و کارآگاهان در سریال به تصویر کشیده می‌شود و پروسه اداری برای روشن شدن حقایق پنهان این پرونده و عدالت قضایی داتسان این مینی سریال است
مینی سریال Mare of Easttown (مر از ایست‌تون)
رده سنی: TV-MA
 ژانر: جنایی، درام، رازآلود
سال ساخت:
۲۰۲۱
 ستارگان: Kate Winslet, Julianne Nicholson, Jean Smart
در مینی سریال مر از ایست تون، کیت ویسلت در نقش ماری شیهان نقش آفرینی می‌کند؛ که نقش یک کارآگاه ساکن شهری کوچک در پنسیلوانیا است، که در حالی‌که با زندگیِ پر از مشکلِ خودش دست و پنجه نرم می‌کند، باید پرونده قتل محلی که رخ داده، بررسی کند. Mare of Easttown کاوشی در سمتِ تاریکِ یک جامعه‌ی کوچک است و همچنین قصد دارد که نشان دهد اتفاقات گذشته چه قدر می‌توانند بر حال و احوالِ امروزِ ما تاثیرگذار باشند.

مینی سریال ۱۱.۲۲.۶۳
رده سنی: TV-MA
ژانر: درام، رمزآلود، تخیلی
 سال ساخت: ۲۰۱۶
ستارگان: James Franco, Sarah Gadon, George MacKay
داستان این سریال زندگی معلم دبیرستانی به نام «جیک اپینگ» را روایت میکند که با کشف دریچه قصد سفر در زمان را دارد و به تاریخ نهم سپتامبر ۱۹۵۸ در ساعت ۱۱ و ۵۸ دقیقه باز می‌گردد و در تلاش است که از ترور جان اف کندی، رئیس جمهور وقت آمریکا در تاریخ ۲۲ نوامبر ۱۹۶۳و همچنین ترور مارتین لوتر کینگ و جنگ ویتنام جلوگیری کند. اما او در این ماموریت خطرناک با او با فردی به نام «لی هارولد اوسوالدو» اشنا می‌شود.
پس از این اتفاقات این معلم دبیرستان دیگر تمایلی ندارد تغییری در زمان و گذشته‌اش اعمال شود و هدفش این است که همه چیز به حالت سابق خود بازگردد. نام سریال هم تاریخ ترور کندی در تاریخ ۲۲/۱۱/۱۹۶۳ است.

مینی سریال The Night Manager (مدیر شب)
 رده سنی: TV-۱۴
ژانر: جنایی، درام، رازآلود
 سال ساخت: ۲۰۱۶
ستارگان: Hugh Laurie, Tom Hiddleston, Elizabeth Debicki
فیلم نامه این مینی سریال بسیار هیجان انگیز است به گونه‌ای که نمی‌توانید لحظه‌ای از جلوی نمایشگر خود برخیزید؛ شخصیتی با نام جاناتان پاین که در گذشته سرباز بوده استخدام می‌شود تا در یک سازمان سری عملیات‌هایی انجام دهد، سیستمی که با داشتن شبکه‌ای بین‌المللی به دنبال قاچاق سلاح هستند.این سریال موفق شد تا در ۲۶ جایزه مختلف کاندید شود که از این میان برنده‌ی ۱۱ جایزه شده و دو جایزه بهترین کارگردانی و بهترین موسیقی متن را از آکادمی اِمی برای کار حرفه‌ای خود دریافت کرد، همچنین جایزه بهترین نقش اصلی مرد، بهترین بازیگر نقش مکمل زن و بهترین بازیگر نقش مکمل مرد از آکادمی گلدن گلوبز کسب کردند.

مینی سریال Mrs. America (خانم آمریکا)
رده سنی: TV-MA
ژانر: بیوگرافی، درام، تاریخی
سال ساخت: ۲۰۲۰
ستارگان: Cate Blanchett, Rose Byrne, Uzo Aduba
داستان سریال خانم آمریکا الهام گرفته از رویدادی واقعی و تاریخی ظهور و قیام فمینیسم از نگاه شخصیت فیلیس شلفلی است که واکنش انتقادی شدید نسبت به اقدامات صورت گرفته توسط اشخاصی، چون گلوریا استینم، شرلی کیشولم، بتی فریدن، بلا آبزگ و جیل راکلشاوس که فمینیست‌های موج دوم بودند، داشت. فیلیس شلفلی توانست با راه اندازی کمپینی، با نظریات حقوق برابری زنان و همچنین قانونی شدن سقط جنین مخالفت خود را اعلام کند.

مینی سریال Defending Jacob (دفاع از جیکوب)
رده سنی: TV-MA
ژانر: جنایی، درام، رازآلود
 سال ساخت: ۲۰۲۰
 ستارگان: Chris Evans, Michelle Dockery, Jaeden Martell
دستیار بازپرس بخش قضایی با نام اندی باربر در شهر نیوتن، ایالت ماساچوست است؛ شهری که ناگهان با خبر کشته شدن پسری جوان در هنگام بازگشت از مدرسه‌اش به لرزه می‌افتد. هنگامی که اندی، پرونده این قتل فجیع را بلافاصله پس از حادثه به دست می‌گیرد، همه‌چیز به‌سرعت تغییر می‌کند و پسرش، جیکوب به اتهام قتل توسط پلیس بازداشت می‌شود. در ادامه داستان این مینی سریال، والدین جیکوب به دنبال شواهدی برای اثبات بی گناهی او هستند که نه‌تنها آن‌ها را در دادگاه ارائه کنند، بلکه از بی‌گناهی پسر خودشان هم مطمئن شوند.

مینی سریال The Spy (جاسوس)
رده سنی: TV-MA
ژانر: درام، تاریخی
سال ساخت: ۲۰۱۹
 ستارگان: Sacha Baron Cohen, Hadar Ratzon Rotem, Yael Eitan
مینی‌سریال جاسوس، روایت گر زندگی شخصیت حقیقی با نام الی کوهن جاسوس سازمان اطلاعاتی موساد را بازگو می‌کند. داستان این سریال به سال‌های قبل از جنگ اسرائیل با سوریه در ۱۹۶۷ میلادی بازمی‌گردد. الی کوهن تحت حمایت «کامل امین ثابت» بازرگان اهل سوریه در حوزه حمل و نقل دریایی از طریق آرژانتین به سوریه سفر می‌کند و کم‌کم با استفاده از روابط اجتماعی خوب خود می‌تواند دوستان و آشنایانی پیدا کند و می‌تواند به دولت سوریه نفوذ کرده و تا سمت مشاور امین الحافظ، رئیس‌جمهور این کشور پیشروی کند.

مینی سریال Into the West (در دل غرب)
رده سنی: TV-۱۴
ژانر: ماجراجویی، درام، تاریخ
سال ساخت: ۲۰۰۵
 ستارگان: Joseph M. Marshall, Irene Bedard, Gil Birmingham
داستان این مینی سریال در سال ۱۸۲۰ اتفاق می‌افتد، هنگامی که دولت آمریکا قصد دارد تا سلطه خود را به سرزمین‌های غربی گسترش دهد. فیم نامه سریال از زبان دو خانواده‌ی کاملاً مختلف روایت می‌شود، خانواده‌هایی که از دو موقعیت متفاوت هستند، اما شرایط آن‌ها را به هم می‌رساند، یکی‌شان خانواده‌ای سفید پوست هستند و دیگری نیز خانواده‌ای سرخ‌پوست.

مینی سریال Band of Brothers (جوخه برادران)
رده سنی: TV-MA
 ژانر: اکشن، درام، تاریخی
سال ساخت: ۲۰۰۱
 ستارگان: Scott Grimes, Damian Lewis, Ron Livingston
جوخه برادران، نام یکی از بهترین مینی سریال‌های جهان می‌باشد که روایتی از جنگ جهانی دوم است که توسط تام هنکس و استیون اسپیلبرگ طراحی و ساخته شده است. این سریال ماجرای گروهانی از نیرو‌های چترباز ارتش آمریکا را از دوران آموزش تا پایان جنگ جهانی دوم در آلمان نازی دنبال می‌کند. داستان این سریال الهام گرفته از رخ داد‌های واقعی است، به گونه‌ای که در پایان هر اپیزود یکی از شخصیت‌های واقعی داستان که در سریال دوران جوانی آن‌ها را می‌بینیم، جلوی دوربین حضور پیدا می‌کنند و از شرایط جنگ در گذشته و مضمون این سریال بیشتر توضیح می‌دهند.
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها