به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۰۵ ساعت ۱۰:۱۲
کد مطلب : ۳۴۳۷۶۵

واکنش دی‌ماریا به حضور در تیم مورینیو

واکنش دی‌ماریا به حضور در تیم مورینیو
گروه ورزشی:هافبک آرژانتینی پیشین پاری سن ژرمن به احتمال حضور در تیم رم واکنش نشان داد. او یوونتوس را بزرگ‌ترین باشگاه ایتالیایی دانست.آنخل دی ماریا فصل خوبی را با پاری سن ژرمن تجربه نکرد و این باشگاه فرانسوی قرارداد او را تمدید نخواهد کرد تا جدایی‌اش از تیم قطعی شود.
 
 
دی ماریا در فصلی که گذشت در ۳۱ بازی که برای پاری سن ژرمن به میدان رفت ۵ گل به ثمر رساند و ۹ پاس گل داد. مقصد این بازیکن آرژانتینی هنوز مشخص نیست اما او مشتریان زیادی دارد.تیم‌های رم و یوونتوس از سری A  در تلاش هستند تا دی ماریا را جذب کنند که این موضوع با واکنش او همراه شد.

او در واکنش به احتمال حضور در رم با لبخند گفت: نه من راهی رم نخواهم شد و به این پیشنهاد توجه‌ای ندارد.
دی ماریا اما درباره حضور در یوونتوس گفت: یوونتوس بزرگ‌ترین باشگاه ایتالیا است و یکی از تیم‌هایی است که به جذب من علاقه دارد.

یوونتوس نخستین مشتری جدی دی ماریا بود به طوری که بیش‌تر رسانه‌های معتبر اروپایی هم از توافق این هافبک آرژانتینی با یووه نوشتند اما به یکباره صحبت از بارسلونا پیش آمد و از علاقه ژاوی برای نهایی شدن این انتقال سخن به میان آمد و همین باعث شد تا انتقال دی ماریا به یوونتوس به تاخیر افتد.به نظر می‌رسد که باتوجه به مشکلات مالی بارسلونا در نهایت دی ماریا راهی یوونتوس شود تا جایگزین دیبالا در این تیم شود.
برچسب ها: فوتبال جهان
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها