به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۰۵ ساعت ۱۰:۴۰
کد مطلب : ۳۴۳۷۷۳

مورد جالب نقل و انتقالات پرسپولیس!

مورد جالب نقل و انتقالات پرسپولیس!
گروه ورزشی:بهترین پاسورهای فوتبال ایران در چند سال گذشته در پرسپولیس جمع شدند. پرسپولیس تا اینجا بهترین تیم در نقل و انتقالات بوده و عملکرد بسیار خوبی هم در تمدید ستاره های خود و هم در جذب بازیکنان جدید داشته است. سرخ ها در نقل و انتقالات تابستانی نفراتی مثل علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی گنجی ، دانیال اسماعیلی فر ، سروش رفیعی ، سعید صادقی ، گئورگی گولسیانی و محمد مهدی احمدی را به خدمت گرفته اند.
 
 
این نفرات درحالی به ترکیب فصل آینده پرسپولیس اضافه خواهند شد که یک نکته جالب در بین این نفرات جدید وجود دارد. سروش رفیعی ، دانیال اسماعیلی فر و سعید صادقی بازیکنانی هستند که قدرت پاسوری بسیار بالایی دارند و در چند سال اخیر جزو بهترین پاسورهای فوتبال ایران بودند.

اگر نگاهی به جدول برترین پاسورهای لیگ برتر در ۴ فصل گذشته بیندازیم ، می بینیم از بین ۶ نفر اول این جدول ، ۵ بازیکن فصل آینده را با پیراهن پرسپولیس شروع خواهند کرد و با یکدیگر همبازی هستند.مهدی ترابی ستاره فعلی پرسپولیس که قراردادش را با این تیم به مدت ۲ فصل دیگر تمدید کرد، در ۴ فصل اخیر ۲۵ پاس گل داد و رتبه اول جدول را در اختیار دارد. نفرر دوم این لیست شاه ماهی نقل و انتقالات این فصل یعنی سعید صادقی است.

بهترین پاسور لیگ برتر در لیگ بیست و یکم ، در مجموع ۴ فصل گذشته ۲۴ پاس گل به همبازیان خود داده که آمار خوبی برای یک ویینگر به حساب می آید. نفر سوم این لیست هم یک پرسپولیسی است. امید عالیشاه که بعد از خداحافظی سید جلال از فوتبال ، کاپیتان اول پرسپولیس در فصل آینده خواهد بود، طی ۴ فصل گذشته ۱۹ پاس گل داده است.

چهارمین و پنجمین بازیکن از جمع بهترین پاسورهای ۴ فصل گذشته لیگ برتر هم خریدهای جدید پرسپولیس یعنی دانیال اسماعیلی فر و سروش رفیعی هستند که به ترتیب ۱۷ و ۱۶ پاس گل دادند. حضور این تعداد پاسور خوب در ترکیب پرسپولیس برای فصل آینده ، به طور حتم کار را برای مهاجمان این تیم راحت خواهد کرد و احتمال اینکه یکی از مهاجمان پرسپولیس در فصل آینده آقای گل لیگ برتر شود، وجود دارد. بازیکنی که باید تبحر خاصی در زدن ضربه آخر داشته باشد.
مرجع : خبرورزشی
برچسب ها: پرسپولیس
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها