به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۵:۳۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۰۵ ساعت ۱۰:۴۰
کد مطلب : ۳۴۳۷۷۴

خرید لوازم یدکی X60 با تضمین کیفیت و اصالت از یدک مارکت

گروه کسب و کار: به هنگام خرید لوازم یدکی لیفان x60 شما در معرض انواع فروشگاه‌های مجازی و غیر مجازی قرار خواهید گرفت. بنابراین ناچار خواهید بود که در نهایت دست به انتخاب بزنید و بهترین فروشنده‌ی قطعات یدکی را برای خود انتخاب نمایید.
خرید لوازم یدکی X60 با تضمین کیفیت و اصالت از یدک مارکت
بدیهی است که مؤلفه‌های متعددی هستند که به هنگام انتخاب باید در نظر گرفته شوند از مجوزهای کسب و کار گرفته تا وجود گارانتی‌ها و ضمانت نامه‌ها. اما می‌توان گفت که مهم‌ترین مؤلفه‌ای که باید اساس گزینش شما قرار گیرد اطمینان از کیفیت و اصالت کالاها می‌باشد. از همین جهت در این محتوا می‌خواهیم به بررسی این موضوع بپردازیم.

اهمیت خرید لوازم یدکی لیفان x60 اصل
بازار قطعات تقلبی در سال‌های اخیر رشد بسیار چشمگیری داشته است. به گونه‌ای که ما شاهد نفوذ این بازار در هر برند و ماشینی می‌باشیم. لذا فرقی نمی‌کند که لیفان ایکس 60 دارید یا پژو 206 به هر حال قطعات فیک از جمله گزینه‌های روی میز شما خواهند بود. اگرچه استفاده از این قطعات ظاهرا با کاهش هزینه‌ها همراه است اما عواقب و خطراتی را برای ماشین و سرنشینان آن ایجاد می‌کند. لذا صرفه جویی شما نتیجه‌ی معکوس خواهد داد. در ادامه هفت دلیل مهم استفاده از قطعات یدکی را برایتان شرح خواهیم داد.

کاهش هزینه‌های تعمیر و نگهداری
اگرچه در ابتدا خرید کالای اصل و با کیفیت برای شما گران‌تر از خرید سایر محصولات فیک در می‌آید اما باید توجه داشته باشید که این قطعات در دراز مدت به صرفه‌تر خواهند بود چرا که برای مدت بسیار طولانی‌تری کار می‌کنند و در واقع طول عمر بیشتری دارند. از سوی دیگر قطعات اصل با بهبود کارایی ماشین به حفظ سرمایه‌ی شما نیز کمک می‌نمایند.

قطعات اصل اختصاصی طراحی شده‌اند
سازمان‌های نظارتی متعددی هستند که بر قطعات تولید شده نظارت می‌کنند تا مطمئن شوند که یک محصول متناسب با نیازهای یک ماشین و در ابعاد و قدرت سازگار با آن طراحی شده است. قطعات غیر اصل تحت نظارت هیچ ارگانی نیستند. به همین خاطر بعضاً امکان دارد برخی از قطعات فیکی را که خریداری می‌کنید به درستی نصب نشوند. این موضوع می‌تواند سایر قطعات ماشین را نیز تحت تاثیر خود قرار دهد.

به روز رسانی می‌شوند
خودروهایی همچون لیفان x60، چانگان CS35 و یا جک s3 از جمله خودروهایی هستند که آپشن­ها و تجهیزات زیادی دارند. معمولا قطعات یدکی مورد نیاز این خودروها دائما مورد بازبینی قرار می‌گیرند و مطابق با تحقیقات جدید تغییراتی در آن‌ها اعمال می‌شود.

تعمیر پذیری بیشتر
بهتر است که هر از چند مدتی لوازم یدکی لیفان x60 مورد نیاز خود را بخرید و جایگزین نمونه‌های قبلی کنید. اما گاهی افراد بنا به هر دلیلی ترجیح می‌دهند که همان قطعات قبلی را تعمیر و مجددا استفاده کنند. این امر مقدور نمی‌شود مگر این که قطعات اصل باشند.

افزایش ایمنی
هیچ چیز به اندازه‌ی امنیت جان و مال شما اهمیت ندارد. توجه داشته باشید که قطعات الکترونیکی فیک بیشتر از سایر قطعات تقلبی امنیت شما را تحت الشعاع قرار می‌دهند. مشکل در این قطعات، می‌تواند منجر به اختلال در کنترل ماشین و حتی آتش سوزی نیز بشود.
قطعات اصلی تحت استانداردهای کیفی مشابه با موارد نصب شده در کارخانه تولید می‌شوند. بنابراین آن‌ها دارای متریال مرغوب، مقاومت و تحمل در برابر سایش و پارگی‌های اجتناب ناپذیر هستند.

رعایت ضمانت نامه‌ها
خرید لوازم جلوبندی لیفان x60 اصل از یک فروشگاه معتبر این امکان را به شما می‌دهد تا در صورت نیاز از گارانتی استفاده کنید. ضمانت‌ها نامه‌ها شامل موارد مختلفی می‌شوند که این موارد معمولا در ایران توسط فروشندگان تعیین می­گردند.

قطعات یدکی و مکانیک‌های محله
بررسی‌ها نشان می‌دهند که تعداد زیادی از خودروهای کشور توسط مکانیک‌ها و تعمیرکاران محلی سرویس و بررسی می‌شوند. غالب کارشناسان خودرو معتقدند که بزرگ‌ترین نقطه‌ ضعف این تعمیرگاه‌ها عدم وجود لوازم یدکی اصل در خدمات آن‌ها می‌باشد. لذا این روزها خیلی از صاحبان خودرو ترجیح می‌دهند که یدکی جات مورد نیاز خود را از فروشگاه‌های بزرگ و معتبر خریداری کنند و بعد این قطعات را در اختیار مکانیک‌ها قرار دهند.



فروشگاه‌های معتبر فروش قطعات یدکی
امروزه پیدا کردن یک فروشگاه معتبر و خریدن محصولات با کیفیت آن هم در کمترین زمان ممکن تبدیل به یک چالش بزرگ شده است. یدک مارکت یکی از فروشگاه‌های معتبر در حوزه‌ی فروش قطعات یدکی در تهران است که ضمن فروش حضوری، یک فروشگاه آنلاین برای خدمت رسانی و آسایش بیشتر مشتریان خود راه اندازی کرده است. لذا از هر کجای این کره‌ی خاکی می‌توانید قطعات مورد نیاز خود را درب منزلتان تحویل بگیرید.

قیمت لوازم یدکی لیفان x60 در یدک مارکت
خیلی از افراد گمان می‌کنند که قیمت نمونه‌های اصل لوازم یدکی لیفان x60 بسیار زیاد است. اما همیشه این طور نیست مخصوصا در مورد خودروهای چینی شما می‌توانید قطعات اصل و تولید همین کشور را به راحتی و با قیمتی مناسب خریداری کنید. قطعات غیر اصل نیاز ماشین به تعمیرگاه را بسیار زیاد می‌کنند و شما مجبور خواهید بود که دفعات متعددی به مکانیک مراجعه کنید.
البته باید خاطر نشان کرد که حتی در صورتی که این قطعات نسبت به نمونه‌های تقلبی قیمت بسیار بیشتری داشته باشند و در دراز مدت هم صرفه‌ی اقتصادی نداشته باشند مجددا استفاده از آن‌ها در اولویت قرار دارد. قطعات با کیفیت می‌توانند احساس سوار شدن بر یک ماشین نو را به شما القا کنند.

انواع لوازم یدکی لیفان x60 پرفروش در یدک مارکت
•    میل موج گیر جلو لیفان X60 اصلی
•    بوش طبق بزرگ لیفان X60 اصلی
•    پمپ ترمز لیفان X60 اصلی
•    هواکش لیفان X60 اصلی
•    موتور برف پاکن عقب لیفان x60 اصلی
قطعات یدکی اصل توسط همان سازنده قطعه اصلی تولید می‌شوند و دقت فنی، استحکام و دوام مناسب و مشابهی با آن­ها دارند. لذا به هنگام نصب اذیت نخواهید شد و شاید خودتان هم بتوانید قطعات را تعویض کنید.

ویژگی‌های خرید لوازم یدکی لیفان x60 از یدک مارکت
خرید لوازم یدکی لیفان از یدک مارکت که یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های اینترنتی لوازم یدکی خودرو است، قابلیت‌ها و امکانات متعددی در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد که به شرح زیر می‌باشد:

ارسال سریع به سراسر کشور
خریداران اینترنتی معمولا به زمان تحویل سفارشات اهمیت زیادی می‌دهند. چرا که اگر قطعات دیر به دستشان برسند عملا بلا استفاده خواهند ماند. یدک مارکت همواره درصدد است که ضمن تعدیل هزینه‌ها برای مشتریان، سفارش‌ها را در اسرع وقت به دستشان برساند. این امر محقق شده و با توجه به میزان فاصله‌ی مقصد تا تهران دوره‌ی انتظار دریافت سفارشات به شرح زیر می‌باشد:
 
مقصد سفارش مدت زمان مورد نیاز
شهر تهران 2 ساعت
شهرستان‌های استان تهران 1 روز
سایر شهرستان‌ها 2 تا 3 روز
 
 
تضمین اصالت و کیفیت کالا
در این محتوا تلاش خود را کردیم تا یک جمع بندی کلی در رابطه با اهمیت اصالت کالاها داشته باشیم. شاید بتوان تضمین اصالت کالا را یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های یدک مارکت دانست. اصالت و کیفیت قطعات اولین مولفه­­هایی هستند که توسط کارشناسان متخصص این فروشگاه مورد ارزیابی قرار می­گیرند.

ضمانت بازگشت وجه
یدک مارکت با ایجاد امکان بازگشت وجه پرداختی در صورت بروز هرگونه مشکل یا مغایرتی، موجب اطمینان خاطر مشتریان خود شده است. پس دیگر جای اما و اگری نمی‌ماند. یا قطعه‌ی خریداری شده خوب است و آن را به کار می‌برید یا آن را مرجوع می‌کنید و پولتان را پس می‌گیرید.

ارسال رایگان سفارشات
خرید اینترنتی این مزیت را دارد که شما می‌توانید ضمن خرید در خانه، سفارش­های خود را نیز رایگان دریافت نمایید. لذا با مدیریت خریدهای خود از این قابلیت سایت بهره ببرید.

 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها