کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

چطور برای تابستان یک برنامه ریزی درست داشته باشیم؟

5 تير 1401 ساعت 10:45

گروه دانش: به دلیل اینکه مشغله‌های کاری و یا تحصیلی بیشتر افراد برای فصل تابستان کمتر می‌شود، معمولا اکثر افراد به فکر یادگیری زبان به صورت جدی می‌افتند.


بسیاری از دانشجویان در سال تحصیلی، به خصوص هنگام جستجوی اینترنت برای مقاله‌های علمی، به این نتیجه می‌رسند که سطح زبان انگلیسی مناسبی ندارند. از آنجایی که اکثر دانشجویان و دانش آموزان در این فصل از مدرسه و دانشگاه فارغ هستند، این فرصتی بی نظیر به آنها می‌دهد تا وقت خود را صرف یادگیری مهارت‌هایی بکنند که در طول سال تحصیلی کمتر به آن می‌پردازند.
سایت‌های زیادی خدمات آموزشی زبان ارائه میدهند و در این زمینه فعالیت می‌کنند. مسلما سایت‌هایی که تولید محتوا دارند و یا منابع معتبر روز دنیا را در اختیار زبان آموزان قرار میدهند دارای ارزش بیشتری هستند چون برای محتوای خود زمان میگذارند و مطمئنا هر چیزی که برای آن وقت و هزینه گذاشته می‌شود، کیفیت بالاتری خواهد داشت.
یکی از سایت‌هایی که علاقه مندان به آموزش زبان انگلیسی می‌توانند از آن در مسیر آموزش  خود کمک بگیرند.

سایت آموزش زبان لنگوئج دانلود می‌باشد.
مرجع کامل منابع آموزش زبان
سایت لنگوئج دانلود مرجع کاملی از منابع آموزش زبان می‌باشد، که این منابع در سایت به صورت دقیقی دسته بندی شده اند. زبان آموزان به هر شیوه و متد آموزشی که علاقه بیشتری داشته باشند می‌توانند از این سایت منابع مورد نیاز خود با آن متد را به صورت رایگان دانلود نمایند.
به عنوان مثال برخی افراد دوست دارند تا زبان را از طریق تماشای فیلم و سریال فرا بگیرند. ترجیح برخی دیگر فایل‌ها و پادکست‌های صوتی می‌باشد. سایت لنگوئج دانلود برای تمامی متدها و روش‌ها، بهترین منابع را جمع آوری کرده است.

آموزش متناسب با هر سلیقه
برای هر سلیقه آموزشی در این سایت منابع بسیار معتبر و با کیفیتی قرار داده شده تا زبان آموزان با هر سلیقه ای بتوانند نیازهای خود را به صورت کامل برطرف نمایند. همچنین تمامی منابع توسط دانش آموختگان رشته زبان انگلیسی مورد بررسی و توضیحات کامل مجموعه‌ها (مانند سطح آموزشی، هدف اصلی، ...) به همراه لینک‌های دانلود مجموعه در اختیار کاربران سایت قرار گرفته است.

آموزش برای همه سنین
بسیاری از والدین دغدغه آموزش زبان انگلیسی به کودکان را دارند. برای دریافت منابع مورد نیاز کودکان، وارد سایت languagedownload.ir شوید. در سمت راست و منوی "دسته‌ها" می‌توانید دسته "آموزش زبان انگلیسی برای کودکان" را مشاهده نمایید. با لمس بر روی این دسته، می‌توانید منابع بسیار با کیفیت و گلچین شده ای را از قبیل، کارتون‌های زبان انگلیسی، شعرها و ترانه‌های کودکانه زبان انگلیسی، داستان‌های کودکانه مشاهده نمایید.
توضیحات تمامی مجموعه‌ها به دقت ارائه شده است تا بتوانید بهترین انتخاب را برای فرزندان خود داشته باشید. با نگاهی به سایت لنگوئج دانلود، متوجه خواهید شد که این سایت یک منبع آموزشی بسیار مفید و مناسب برای تمامی سنین می‌باشد.



گرامر یا مکالمه زبان انگلیسی؟
این سوالی است که همیشه در ذهن ما شکل گرفته است. از آنجایی که شیوه آموزشی در مدارس به گونه ای بوده است که تمرکز اصلی بر روی گرامر زبان انگلیسی بوده است، غالب افراد در بخش مکالمه زبان انگلیسی دچار مشکل می‌باشند و به دنبال تقویت خود در این زمینه می‌باشند.
 اما در واقع گرامر و مکالمه زبان در هم تنیده می‌باشند. شما هنگامی می‌توانید خوب و درست صحبت کنید که به گرامر زبان نیز تسلط خوبی داشته باشید.
 نگران نباشید! اگر بر روی مهارت خاصی از زبان ضعف دارید و بیشتر می‌خواهید بر روی آن بخش تمرکز کنید، سایت لنگوئج دانلود منابع بسیار ارزشمندی را به صورت دسته‌بندی شده برای تمامی مهارت‌های زبانی قرار داده است تا بتوانید توانایی‌های خود را به صورت تخصصی در هر بخش بالا ببرید. پس گرامر زبان خود را تقویت نمایید و در موازات آن مکالمه خود را با استفاده از منابع این سایت ارتقاء بخشید.

یادگیری لغات زبان انگلیسی، روش مورد علاقه ایرانی‌ها!
به احتمال زیاد خودتان هم جزء همین دسته هستید. اکثر ایرانی‌ها علاقه زیادی به آموزش لغت دارند و فقط به دنبال منابعی هستند که لغات مهم و پرکاربرد زبان را به آن‌ها آموزش دهد. قطعا تمرکز تنها بر روی یادگیری لغت، روش مناسبی برای یادگیری اصولی یک زبان نمی‌باشد، اما یادگیری لغت در کنار یادگیری مهارت‌های دیگر می‌تواند کمک بسیار زیادی در خواندن متون و حتی مکالمه و شنیدار زبان کند.
در سایت لنگوئج دانلود، به این نیاز زبان آموزان نیز پاسخ داده شده است و دسته‌ای با عنوان "لغات زبان انگلیسی" در اختیار کاربران سایت قرار گرفته است. وارد آن شوید و از آموزش‌های رایگان و منابع مختلفی که در این زمینه ارائه شده است لذت ببرید!
اگر قصد یادگیری زبان انگلیسی را به صورت جدی و هدفمند دارید می‌توان گفت سایت لنگوئج دانلود یک انتخاب کامل و درست برای شما می‌باشد.
 


کد مطلب: 343775

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/343775/چطور-تابستان-یک-برنامه-ریزی-درست-داشته-باشیم

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir