به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۰۵ ساعت ۱۱:۱۰
کد مطلب : ۳۴۳۷۹۱

راهنمای خرید کارتن اسباب کشی ارزان

هرآنچه باید در مورد خرید کارتن اسباب کشی بدانید
گروه کسب و کار:
راهنمای خرید کارتن اسباب کشی ارزان
وقتی کارِتون با کارتن مناسب راه می افته!
اسباب کشی و جابجایی از یک مکان به مکانی دیگر، از جمله کارهایی است که بسیاری از ما به اجبار یا اختیار، آن را تجربه کرده ایم. فرایند جابجایی و اسباب کشی معمولاً یک پروسه طولانی است که در ذهن بیشتر افراد به عنوان یک چالش سخت و رنج آور ثبت شده است.
 این فرایند از مراحل مختلفی تشکیل شده که هر کدام، اهمیت و ریزه کاری های خاص خود را دارد. بخش مهمی از این پروسه، مربوط به استفاده از لوازم بسته بندی مناسب برای نقل و انتقال ایمن و راحت است. در همین راستا، تهیه و خرید کارتن اسباب کشی موضوعی است که دقت به آن ضرورت دارد. گاهی بی توجهی به همین مسئله به ظاهر ساده، باعث بروز خسارت و تحمیل هزینه های زیاد به افراد می شود.
به همین دلیل و برای اطلاع شما خوانندگان عزیز، نکات مهمی در خصوص آشنایی با کارتن اسبابکشی، به عنوان جزئی مهم از لوازم بسته بندی و ضرورت استفاده از این نوع کارتن ها هنگام جابجایی و اسباب کشی ارائه شده است. پس حتماً تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

اسباب کِشی یا اسباب کُشی؛ مسئله این است.
 مشکلات کارتن های غیر استاندارد
تا  همین چند سال قبل که شیوه های جدید تولید و توزیع کارتن اسباب کشی  مثل امروز رواج نداشتند، پیدا کردن کارتن مناسب برای اسباب کشی کار چندان آسانی نبود. روال کار به این صورت بود که از مدتی مانده به شروع اسباب کشی، جستجو برای  پیدا کردن و یا خرید کارتن اسباب کشی ارزان شروع می شد.
این کار به شیوه های مختلف انجام می شد. کارهایی از جمله سپردن به دوست و همسایه و آشنا، سرکشی به مغازه های محله و درخواست کارتن از آنها، خرید کارتن های دسته دوم و وصله پینه کردن مجدد آنها، استفاده انبوه از کارتن موز و... .
استفاده از کارتن های غیر استاندارد و متفرقه برای اسباب کشی، در بسیاری از مواقع باعث آسیب دیدن اثاثیه و از بین رفتن آنها در هنگام جابجایی می شود. خوشبختانه در حال حاضر، طراحی و تولید انواع مختلف کارتن اسباب کشی به یک حرفه تخصصی و کاربردی تبدیل شده است. با رواج استفاده از ابزار مناسب در این زمینه، بخش قابل توجهی از  مشکلات مربوط به بسته بندی و حمل و نقل وسایل در اسباب کشی مرتفع شده است و بسیاری از افراد به دنبال خرید کارتن اسباب کشی 5 لایه در تهران هستند.

خرید کارتن خالی
اهمیت خرید کارتن اسباب کشی نو
  شاید بپرسید چرا خرید کارتن نو و استاندارد جهت اسباب کشی توصیه می شود. خوب است بدانید که کارتن های استاندارد معمولاً  استحکام و ضخامت زیادی دارند. فضای خالی موجود در لایه های این کارتن ها به عنوان ضربه گیر عمل می کند. طبیعتاً فشار اجسام موجود در کارتن  هنگام استفاده، به تدریج باعث فرو رفتگی لایه های داخلی کارتن می شود. در عین حال اگر به هر علتی یک کارتن اسباب کشی در هنگام جابجایی تحت فشار و یا ضربه قرار بگیرد، مقاومت کارتن کم می شود.
 عوامل دیگری از جمله پوسیدگی، آلودگی و به جا ماندن آثار  چسب و بسته بندی باعث می شود که یک کارتن پس از استفاده، مقاومت، استحکام و کارایی اولیه را نداشته باشد. در این شرایط استفاده مجدد از کارتن توصیه نمی شود. به همین دلیل لازم است که برای حفظ وسایل و لوازم ارزشمند خود، در هنگام جابجایی از کارتن اسباب کشی نو و محکم استفاده کنید. در ادامه به برخی مزیت های استفاده از کارتن اسباب کشی استاندارد اشاره می کنیم. همچنین اگر به دنبال خرید کارتن ارزان در تهران هستید.

مقاومت و استحکام کارتن اسباب کشی
 انواع کارتن اسباب کشی  معمولاً با ضخامت و مقاومت بالا ساخته می شوند. با استفاده از این کارتن ها می توان اجناس و وسایل سنگین تا حدود 30 کیلوگرم  را هم بسته بندی کرد. کارتن هایی که به عنوان لوازم بسته بندی مورد استفاده قرار می گیرند ضخامت های متفاوتی دارند. برخی از کارتن های تولید شده برای حمل بار، شامل کارتن 3 لایه، کارتن 5 لایه، کارتن 7 لایه، کارتن بزرگ، کارتن موزی و انواع مختلف دیگر می باشد. از این کارتن ها بر حسب  ضخامتی که دارند برای حمل وسایل سنگین یا سبک  استفاده می شود.

ابعاد و اندازه های مختلف کارتن اسباب کشی
یکی دیگر از مزیت های استفاده از کارتن اسباب کشی متنوع بودن اندازه های آن است. در واقع این کارتن ها صرفاً برای مصرف در امر جابجایی و حمل و نقل وسایل مختلف منزل یا اداره تولید شده و مناسب استفاده برای جابجایی وسایل هستند.
به طور کلی کارتن های اسباب کشی در 5 سایز مختلف خیلی کوچک، کوچک، متوسط، بزرگ و خیلی بزرگ تولید می شوند. وجود سایزهای مختلف و متنوع به افراد کمک می کند تا برای جابجایی و حمل وسایل و لوازم در ابعاد مختلف، انتخابهای بیشتری داشته باشند و از سایز مناسب کارتن استفاده کنند.
مزیت دیگر استفاده از این کارتن ها نظم دهی و چینش بهتر وسایل هنگام جابجایی است. استفاده از سایز مناسب جهت وسایل مختلف باعث می شود از شلوغی و استفاده بیش از حد از کارتن جلوگیری شود. همچنین کار جابجایی با سرعت و ایمنی بیشتری انجام می شود.

بهداشت و پاکیزگی کارتن اسباب کشی
یکی دیگر از محاسن استفاده از کارتن های مخصوص اسباب کشی اطمینان از پاکیزگی و بهداشت این کارتن ها است. با استفاده از کارتن های نو جهت جابجایی اسباب و اثاثیه اداری و خانگی، دیگر نگران آلوده بودن کارتن و کثیف شدن احتمالی  وسایل خود در هنگام جابجایی نمی شوید. همچنین می توانید وسایل بهداشتی خود را به وسیله این کارتن ها به راحتی منتقل کنید.

خرید لوازم بسته بندی
قیمت کارتن اسباب کشی
در مورد قیمت کارتن اسباب کشی باید اشاره کرد که عوامل مختلفی روی قیمت نهایی این کارتن ها تاثیر گذار هستند. مواردی از جمله سایز کارتن، ضخامت کارتن، تعداد سفارش، چاپ روی کارتن و... در قیمت کارتن اثر دارند.
کارتن اسباب کشی از کجا بخرم؟
همانطور که شما خواننده محترم می دانید تولید کالا و خدمات تخصصی به یک بخش ضروری زندگی امروز تبدیل شده است. شاید تا چند سال پیش استفاده از ابزار تخصصی برای انجام کارها خیلی مرسوم نبود. اما در حال حاضر این مزیت باعث شده تا بسیاری از کارها نسبت به گذشته راحت تر انجام شود. به این ترتیب در مصرف انرژی، زمان و هزینه  به میزان قابل توجهی صرفه جویی می شود.
در زمینه تولید لوازم بسته بندی و همچنین تولید و فروش کارتن اسباب کشی، در حال حاضر پیشرفتهای زیادی به نسبت گذشته انجام شده است. این تغییرات باعث شده تا انجام اسباب کشی با  ایمنی و راحتی بیشتری صورت گیرد.

 در خصوص خرید کارتن اسباب کشی، شرکت ها و فروشگاه های زیادی موجود هستند. به عنوان مثال دیجی کالا هم در این زمبنه فعالیت دارد. اما برخی از شرکت ها و فروشگاه ها به طور تخصصی در زمینه تهبه و توزیع کارتن اسباب کشی فعالبت دارند که خرید از آنها کیفیت و قیمت مناسب را تضمین می کند.
برندهایی از جمله کارتن بار و الو کارتن از جمله فروشگاه های معتبر، فعال و با سابقه در این حوزه هستند.
اگر برای اثاث کشی و جابجایی منزل، اداره و یا سازمان، به هر صورتی نیاز به استفاده از لوازم بسته بندی و کارتن اسباب کشی دارید، نگران تهیه این وسایل نباشید. شما می توانید با خیال راحت از خدمات شرکت های مورد اشاره استفاده کنید.  تهیه و توزیع انواع مختلف کارتن اسباب کشی ارزان، کارتن حمل بار و انواع مختلف کارتن خالی جهت رفع نیازهای مختلف شما عزیزان توسط این فروشگاه ها به صورت حرفه ای صورت می گیرد. همین حالا کیفیت بالا ، تحویل فوری و پرداخت آسان را با اولین سفارش خود تجربه کنید.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها