به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۵:۳۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۰۵ ساعت ۱۱:۱۵
کد مطلب : ۳۴۳۷۹۶

راهنمای خرید ترولی آرایشگاهی

گروه کسب و کار:
راهنمای خرید ترولی آرایشگاهی
ترولی آرایشگاه
بعضی ار سالن‌ها زیبایی وقتی که واردشان میشوی بی نظمی و ریختگی سالن آرایشگاه به شدت به چشم می‌خورد. این می‌تواند یک نکته منفی برای سالن دار و آرایشگر محسوب شود، مجموعه‌های حرفه‌ای یکی از مهمترین خصوصیاتشان نظم است. استفاده از وسایل همچون ترولی باعث می‌شود محیط سالن زیبایی همیشه مرتب باشد و تمام وسایل و تجهیزات آرایشگاه در جاهای مناسب خود قرار بگیرند و دیگر نیاز نباشد آرایشگر یا میکاپ آرتیست دنبال لوازم و وسایل بگرد.
ترولی‌ها میزها و فایل های چرخداری هستند که جهت نظم دهی به لوازم سالن ها و آرایشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرند. ترولی های آرایشگاهی در ابعاد، اندازه و اشکال مختلف ساخته می شوند.
با نگاه کردن به یک ترولی آرایشگاهی متوجه می شوید که ترولی ها دارای کشو ها و طبقات متعدد هستند و گاهاَ هریک از این طبقات به بخش های جداگانه تقسیم می شوند که  برای وسایلی خاص مانند سشوار ها، برس‌ها و شانه‌ها، ابزار رنگ، قلمو ها، لوازم آرایشی و… تعبیه شده اند.

ابعاد ترولی
اگر ترولی را در بیش از یک اتاق استفاده می‌کنید باید ابعاد آن را به گونه‌ای انتخاب کنید که بدون برخورد موانع مختلف، به راحتی از دهانه درهای مختلف رد شود. ترولی‌ها نباید خیلی طویل باشند. شاید این طور به نظر برسد که هر چه ترولی طول بیشتری داشته باشد وسایل بیشتری می‌توان در آن قرار داد.

وزن ترولی
ترولی‌ باید وزن متوسطی داشته باشد. ترولی‌ سبک نمی‌تواند به خوبی وزن وسایل را تحمل کند و احتمال دارد با برداشتن وسیله‌ای سنگین از یک طرف ترولی، تعادل خود را از دست بدهد و واژگون شود. در مقابل ترولی که سنگین است، نیاز به نیروی زیادی برای حرکت کردن دارد و به همین ترتیب قدرت مانور کمتری خواهد داشت. وزن ترولی به طور استاندارد باید 15 الی 20 درصد وزن کل ترولی به همراه بار را تشکیل دهد. فولاد‌های تو خالی و لوله‌ای شکل بهترین جنس برای ساخت ترولی هستند زیرا وزن مناسبی داشته و محکم هستند.

ارتفاع ترولی
باید بدانید که ترولی‌های بزرگ و طویل را نمی‌توان به راحتی در هر مکانی جا داد و مکان زیادی را اشغال خواهند کرد. ارتفاع ترولی به همراه وسایل درون آن نباید به اندازه‌ای باشد که جلوی دید فرد را موقع هل دادن ترولی بگیرد. طبق بررسی‌های انجام شده بهترین ارتفاع ترولی برای زنان 91 سانتی‌متر و برای مردان 99 سانتی‌متر است. این موضوع نشان می‌دهد که ترولی‌هایی با ارتفاع میانگین 95 سانتی‌متر، ترولی‌های مناسبی خواهند بود. اگر ترولی به صورتی است که باید آن را بکشید، بهتر است دسته آن به قدری از بدنه ترولی فاصله داشته باشد که موقع حرکت به پای فرد برخورد نکند.
معنی کلمه ترولی این است که زیر کنسول چرخ وجود داشته باشد که در مدل های چوبی ، فلزی و پلاستیکی قابل تولید است.

ترولی پلاستیکی
ترولی پلاستیکی دارای انواع مختلفی است که با کیفیت های مختلف و کاربرد متفاوت در سالن مارکت تولید میشود.

ترولی قفل دار
ترولی قفل دار یکی از مهمترین وسایل آرایشگاهی هست که در اکثر سالن های کوچک و بزرگ قابل استفاده هست به عنوان مثال کسانی که به صورت اجاره‌ای در سالن های آرایشگاهی فعالیت میکنند
.برای محافظت از وسایل شخصی خودشون حتما به ترولی قفل دار نیاز دارند که ترولی قفل دار در مدل های پلاستیکی و مدل های چوبی در سالن مارکت توبید میشود

 ترولی چوبی
ترولی چوبی به خاطر ظاهر زیبا و خیره کننده ای که دارند از طرفداران بیشتری برخوردار هستند و از جنس چوب راش، گردو، ام دی اف و ملامینه تهیه می شوند. برخی از این مدل ها دارای کمد و قفل هستند که در سالن های بزرگ و دارای پرسنل و مشتریان زیاد امنیت محصولات شما را تضمین می کنند.
حتی در برخی مدل ها شما میتوانید به عنوان فایل هم از این مدل ها استفاده کنید به دلیل این که ترولی چوبی از استقامت بالایی برخوردار است.

ترولی فلزی
ترولی فلزی از فلز با رنگ الکترواستاتیک تهیه می شوند و به نسبت ترولی های چوبی از وزن کمتری برخوردار هستند و راحت تر در سالن زیبایی جا به جا می شوند و هنگام خرید ترولی فلزی به این نکته توجه نمایید که محصول مورد نظر شما حتماَ خاصیت ضد زنگ بودن را داشته باشد. در سالن مارکت همه محصولات با یکسال گارانتی عرضه میشود.
ترولی فلزی معمولا کشو های پلاستیکی دارد و در اصل بدنه و چهارچوب ترولی از فلز است.

ترولی ها مدل‌های متنوعی دارند شما باید با توجه به نیازی که دارید باید انتخاب کنید ترولی مخصوص تاتو ، ترولی مخصوص کراتین ، ترولی مخصوص میکاپ ، ترولی مخصوص رنگ ووو انواع ترولی های آرایشگاهی و تجهیزات آرایشگاه با نازلترین قیمت و با بالاترین کیفیت در تجهیزات آرایشگاهی سالن مارکت تولید و عرضه میشود.
منبع : راهنمای خرید ترولی
salonmarket.ir
09103983393 | 09911280501 | 09911280502 
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها