کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رفتگان پرسپولیس اندک اندک برمی گردند؟

5 تير 1401 ساعت 11:44


گروه ورزشی:باشگاه پرسپولیس روز گذشته با سعید صادقی ستاره فصل گذشته تیم گل‌گهر سیرجان قرارداد امضا کرد تا عملکرد مؤثری در فصل نقل و انتقالات داشته باشد. سرخ‌پوشان پیش از این با علیرضا بیرانوند، محمدمهدی احمدی، مرتضی پورعلی‌گنجی، دانیال اسماعیلی‌فر، سروش رفیعی و گئورگی ولسیانی قرارداد امضا کرده بود. 

 
 با جذب سعید صادقی که سهمیه لیگ برتری محسوب می‌شود پروژه جذب بازیکنان ایرانی در پرسپولیس تا حد زیادی به پایان رسید و حالا این باشگاه به دنبال جذب دو مهاجم خارجی است. یکی از این بازیکنان کاسیانو مهاجم برزیلی شاغل در لیگ پرتغال است و دیگر بازیکن خارجی گادوین منشا مهاجم نیجریه‌ای است که مورد توجه کادر فنی سرخ‌پوشان قرار دارد.

گادوین منشا که فصل موفقی با مس رفسنجان سپری کرده بود پیش از این سابقه حضور در پرسپولیس را در کارنامه دارد؛ او البته به تیم استقلال هم رفت، اما در نهایت فصل گذشته علاوه بر حضوری مؤثر در مس رفسنجان موفق شد با ۱۴ گل به عنوان آقای گل لیگ برتر برسد. منشا به احتمال بسیار زیاد فصل آینده در پرسپولیس حضور خواهد داشت و در همین رابطه قرار است امروز مدیر برنامه‌های این بازیکن مذاکرات مهمی با مدیران این باشگاه انجام دهد که احتمال رسیدن به توافق زیاد است. در صورتی که منشا پرسپولیسی شود حضور دوباره این بازیکن در این تیم جذاب خواهد بود. با مذاکرات صورت گرفته به احتمال بسیار زیاد منشا را باید پرسپولیسی‌ بدانیم.
 


کد مطلب: 343805

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/343805/رفتگان-پرسپولیس-اندک-برمی-گردند

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir