به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۳۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۰۵ ساعت ۱۲:۳۴
کد مطلب : ۳۴۳۸۲۳

نحوه اعتراض به عدم دریافت یارانه چگونه است؟

نحوه اعتراض به عدم دریافت یارانه چگونه است؟
گروه اقتصادی: در گام بعد سامانه مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها به شما می‌گوید که در وضعیت مشمول یا غیر مشمول قرار دارید. یک گزینه هم تحت عنوان شناسنامه اقتصادی خانواده وجود دارد.در این بخش شما باید وارد شود و در این صفحه تیک درخواست بازبینی را فعال نمایید تا سازمان هدفمندی یارانه و دیگر مراجع مرتبط حساب‌های بانکی و وضعیت اقتصادی تان را مورد پایش و بازبینی قرار دهند.

یارانه معترضان هنوز در حساب شان مسدود است و قابل برداشت نیست. بخش دیگری از مردم نیز می‌گویند که استحقاق دریافت یارانه را دارند، اما از لیست یارانه بگیران حذف شده اند. به همین منظور وزارت کار هفته‌های گذشته سامانه‌ای برای اعلام اعتراض یارانه بگیران اعلام کرد.اگر شما هم جز معترضین هستید و قصد ثبت اعتراض دارید. باید در گام اول به سامانه مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها به آدرس https://hemayat.mcls.gov.ir مراجعه کنید. یک صفحه با آرم وزارت کار برای شما باز می‌شود و یک سری اطلاعات در مورد به سامانه برای شما به نمایش در می‌آید.

شما در ذیل صفحه یک گزینه برای بخش اصلی سامانه دارید. این گزینه را بزنید تا وارد صفحه وارد کردن اطلاعات و ثبت اعتراض شوید. در این صفحه اگر شما سرپرست خانواده هستید، باید شماره ملی خودتان، شماره حسابی که برای واریز یارانه اعلام کرده اید، به علاوه شماره ملی یک عضو خانوارتان که تحت سرپرستی شما است را وارد کنید.

در گام بعد سامانه مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها به شما می‌گوید که در وضعیت مشمول یا غیر مشمول قرار دارید. یک گزینه هم تحت عنوان شناسنامه اقتصادی خانواده وجود دارد. در این بخش شما باید وارد شود و در این صفحه تیک درخواست بازبینی را فعال نمایید تا سازمان هدفمندی یارانه و دیگر مراجع مرتبط حساب‌های بانکی و وضعیت اقتصادی تان را مورد پایش و بازبینی قرار دهند.
مرجع : فرارو
برچسب ها: یارانه
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها