به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۰۵ ساعت ۱۸:۰۷
کد مطلب : ۳۴۳۹۳۳

سوت پایان برای پرسپولیس زده شد!

سوت پایان برای پرسپولیس زده شد!
گروه ورزشی:باشگاه پرسپولیس با دو بازیکن به توافق رسیدند که احتمالا خرید آنها به منزله پایان نقل‌وانتقالات تابستانی این باشگاه خواهد بود.باشگاه پرسپولیس در یک ماه اخیر فعال‌ترین باشگاه لیگ برتری در نقل‌وانتقالات تابستانی بوده است. تیمی که حالا با جذب چندین ستاره ملی‌پوش به مدعی اصلی فصل آینده لیگ برتر تبدیل شده است و در روزهایی که سایر مدعیان دنبال انتخاب سرمربی خود بودند، یحیی گل‌محمدی و مدیران پرسپولیس تا حد زیادی اسکلت اصلی تیم فصل آینده خود را بستند و حالا تنها در پی جذب دو مهاجم هستند.
 
علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی، دانیال اسماعیلی‌فر، سروش رفیعی، گئورگی ولسیانی، سعید صادقی و محمد مهدی احمدی هفت خرید جدید پرسپولیس هستند که در کنار تمدید قرارداد مهدی ترابی، سیامک نعمتی و میلاد سرلک نمایی از عملکرد موفق سرخ‌ها در نقل‌وانتقالات است.از باشگاه پرسپولیس خبر می‌رسد این باشگاه پس از خریدهای موفق داخلی، حالا تنها دنبال جذب دو مهاجم است تا خط حمله خود را تقویت کند. در این زمینه نیز توافقاتی با کاسیانو دیاز برزیلی و گادوین منشاء داشته است.

پرسپولیسی‌ها پس از جذب دو مهاجم مدنظرشان، تا حد زیادی پرونده نقل‌وانتقالات تابستانی خود را خواهند بست و تنها در صورت درخواست مجدد گل‌محمدی احتمال دارد بار دیگر با بازیکنی وارد مذاکره شوند.
مرجع : تسنیم
برچسب ها: پرسپولیس
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها