به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۸:۱۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۰۵ ساعت ۱۸:۴۶
کد مطلب : ۳۴۳۹۵۱

مشخصات گوشی جدید ROG Phone 6 ایسوس

مشخصات گوشی جدید ROG Phone 6 ایسوس
گروه فناوری: ایسوس در حال آماده شدن است تا گوشی سری ROG Phone 6 آینده خود را در سطح جهانی عرضه کند و اکنون پیش از عرضه عمومی مشخصات این تلفن همراه در رسانه‌ها منتشر شده است. عرضه این دستگاه برای ۵ جولای (۱۴ تیر ۱۴۰۱) تایید شده است و تیزر منتشر شده درباره این گوشی در توییتر اطلاعات دقیق‌تری درباره ویژگی‌های ROG Phone 6 در اختیار ما قرار می‌دهد.
 
این گوشی به‌عنوان اولین تلفن همراه گیمینگ IPX4 جهان معرفی شده است. IP مخفف عبارت Ingress Protection، استاندارد ضد آب و ضد گرد و غبار است. رتبه IPX4 به این معنی است که این گوشی هوشمند در برابر پاشش آب از هر جهت مقاوم است.انتظار می‌رود این گوشی دارای صفحه نمایش ۶.۷۸ اینچی AMOLED با وضوح فول اچ‌ای پلاس باشد. پنل AMOLED همچنین نرخ به‌روزرسانی ۱۶۵ هرتز دارد و اسکنر اثر انگشت برای حفظ امنیت در نظر گرفته شده است.
 
این دستگاه دارای چیپست اسنپدراگون ۸+ نسل ۱ است که با حداکثر ۱۸ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی جفت شده است. انتظار می‌رود این گوشی با باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی عرضه شود و از شارژ سریع ۶۵ واتی پشتیبانی کند.گفته می‌شود دستگاه دارای یک دوربین پشتی سه‌گانه ۶۴ مگاپیکسلی و یک دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسلی است. علاوه بر این، انتظار می‌رود این گوشی، نمایشگر ثانویه پشتی هم داشته باشد.
برچسب ها: گوشی هوشمند
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها