به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۹:۴۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۰۶ ساعت ۰۹:۳۵
کد مطلب : ۳۴۳۹۷۲

جابه‌جایی‌های فضایی برای کریستیانو رونالدو

جابه‌جایی‌های فضایی برای کریستیانو رونالدو
گروه ورزشی: درباره آینده کریستیانو رونالدو هر روز شایعه‌ای جدید مطرح می‌شود. منبع شایعات هم کسی نیست جز ژرژ مندس، دوست صمیمی و مدیر برنامه‌های این ستاره پرتغالی. او ابتدا به پاری‌سن‌ژرمن پیشنهاد شد و سپس به بایرن‌مونیخ. حتی در تابستان سال گذشته به بارسلونا و منچسترسیتی هم لینک شده بود. حالا چند شایعه دیگر هم درباره باشگاه‌های خواهان این بازیکن منتشر شده که بخشی از آنها جدی به‌نظر می‌رسد و بخشی دیگر به شوخی می‌ماند.
 
چلسی
به ادعای داوید اورنستاین از نشریه اتلتیک، ژرژ مندس سوپر ایجنت پرتغالی و مدیر برنامه‌های کریستیانو رونالدو، اخیرا دیداری با تاد بولی، مالک جدید چلسی داشته و در این دیدار درخصوص وضعیت ستاره یونایتد نیز صحبت‌هایی به میان آمده است. در ترکیب خط حمله چلسی پس از خروج لوکاکو و انتقال قرضی‌اش به اینترمیلان یک جای خالی وجود دارد. منابعی از درون باشگاه منچستر اعلام کرده‌اند که تن‌هاخ و کل تیم پشت کریستیانو رونالدو است و هیچ مشکلی بین طرفین وجود ندارد. مشکل اینجاست که رونالدو تصور می‌کند این فصل هم با توجه به تعلل باشگاه در خرید بازیکنان جدید و بزرگ مثل فصل پیش ترکیب تیم ضعیف باشد و دودش به چشم او برود.

رونالدو در بدترین فصل عمرش باز هم بهترین بازیکن فصل من‌یونایتد انتخاب شد اما برای اولین‌بار فرصت حضور در لیگ قهرمانان اروپا را از دست داد. او حالا در 37سالگی فرصتی برای بازی در تیم کم‌انگیزه و کم‌مهره ندارد. رونالدو می‌خواهد منچستریونایتد‌ در بالاترین سطح رقابتی باشد و گفته می‌شود که باشگاه می‌خواهد با تقویت تیم، جاه‌طلبی او را برآورده کند. با این‌حال بعید است که اگر او در تابستان امسال خواهان جدایی باشد، باشگاه مانع او شود. فابریتزیو رومانو یکی دیگر از خبرنگاران معتبر نقل‌و‌انتقالات هم اینچنین به داستان واکنش نشان داده: «منچستریونایتد و اریک تن‌هاخ هر دو خواهان ماندن کریستیانو هستند و انتظار دارند که او بخشی از تیم باشد.»

لیون
فابیو گاتی یک شایعه جدید و خنده‌دار درباره رونالدو ساخته و گفته: « من شنیده‌ام لیون علاقه‌مند به جذب کریستیانو رونالدو است.» رونالدو حتی اگر به آمریکا هم برود احتمالش بیشتر است تا به لیون و حضور در تیمی متوسط و لیگی که مسی با پاری‌سن‌ژرمن تا بن دندان مسلح در آن حضور دارد.

یوونتوس
خبر پیشنهاد شدن او به بایرن مونیخ درست بود اما بایرن نمی‌خواست با جذب ستاره‌ای در سن او ریسک کند و بین بازیکنان رختکن تفرقه بیندازد. برخی منابع ادعا کرده‌اند که او می‌خواهد به تیمی برود که در این سال‌های پایانی حرفه‌اش این فرصت را در اختیارش قرار دهد و در همین راستا هم در روزهای اخیر از تیم‌هایی مانند یوونتوس، بایرن مونیخ و به تازگی چلسی به‌عنوان مقاصد احتمالی او نام برده شده است.

آاس‌رم
مورینیو باز هم از رونالدو تمجید کرده و او را حرفه‌ای‌ترین بازیکنی خوانده که با او کار کرده است. خبر رسیده مورینیو و آاس‌رم به‌دنبال این مهاجم پرتغالی هستند تا به ترکیب این تیم جوان تجربه تزریق شود. فابیو پروتزی، خبرنگار  Retesport نوشته: «رم در حال تلاش برای امضای قرارداد با شاگرد سابق مورینیو است؛ اما یکی از مهم‌ترین مشکلات در حال بررسی، حق تصویر این بازیکن است که امکان دارد مانع از نهایی شدن قرارداد شود.» پروتزی منبع خبری خود را افراد داخل باشگاه خوانده اما چیزی درخصوص احتمال بالای رخ دادن این جابه‌جایی بیان نکرده است.

اسپورتینگ
رونالدو سال‌ها پیش گفته بود که یک‌روز به اسپورتینگ لیسبون برمی‌گردد اما بعید است چنین اتفاقی رخ دهد. مسی هم همیشه می‌گفت یک‌روز به نیوولز اولدبویز برمی‌گردد اما بعدا پشیمان شد و اعلام کرد به‌دلیل نبود امنیت برای خانواده‌اش در آرژانتین از این تصمیم منصرف شده است. حالا نشریه سان انگلیس که مثل دیگر نشریات ورزشی این کشور اخبار غیرمعتبر منتشر می‌کند، در خبری اختصاصی مدعی شده که مسئولان باشگاه اسپورتینگ لیسبون در اقدامی غافلگیر‌کننده با کریستیانو رونالدو تماس گرفته‌اند تا ستاره پرتغالی را به تیم نخست دوران بازیگری‌اش برگردانند.

یک منبع آگاه در این خصوص گفته است: «اسپورتینگ می‌داند که رونالدو عاشق قهرمانی است و دستیابی به این هدف در منچستریونایتد با وضعیت فعلی هدفی بسیار دور از دسترس است و زمان رونالدو هم به سرعت رو به پایان است؛ پس چه راهی بهتر از اینکه او دوران بازیگری‌اش را با برگشتن به خانه و بازی در پرتغال به پایان برساند. پرتغال لیگی قدرتمند دارد. مقامات ارشد باشگاه پرس‌و‌جوهایی انجام داده‌اند و به اطلاع رونالدو رسانده‌اند که اگر بخواهد منچستریونایتد را ترک کند، از او استقبال می‌کنند.» این در حالی است که مادر رونالدو هم در سپتامبر سال 2021گفته بود: «دیگر وقتش شده که او به خانه برگردد. من به او گفتم که پسر، قبل از اینکه بمیرم، می‌خواهم یک‌بار دیگر با پیراهن اسپورتینگ ببینمت. ببینیم چه می‌شود.»
برچسب ها: رونالدو
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها