به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۱:۰۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۰۶ ساعت ۱۱:۰۳
کد مطلب : ۳۴۴۰۰۱

سرقت‌مهمترین جرم طی ۵سال گذشته بوده است

سرقت‌مهمترین جرم طی ۵سال گذشته بوده است
گروه جامعه: معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه با بیان اینکه یکی از جرایم بسیار مهم در ۵ سال گذشته «سرقت» بوده که آمار بالایی دارد، گفت: در سال گذشته ۸۵۰ هزار پرونده در ارتباط با سرقت ثبت و سیصد و خرده‌ای هزار نفر هم در این رابطه توسط نیروی انتظامی دستگیر شده‌اند اما همه پرونده‌ها منجر به نتیجه نشده است.

 اصغر جهانگیر معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قصائیه در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری شامگاه یکشنبه ۵ تیر با موضوع قوه قضائیه و عملکرد معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم درباره بسترها و ابزارهای لازم برای اجرایی شدن اهداف سند تحول گفت: سند تحول در راستای گام دوم انقلاب که بحث تحول و ضرورت‌های تحول از نظر مقام معظم رهبری بود طراحی و به ثبت رسید.

سرقت مهمترین جرم طی ۵ سال گذشته بوده است
وی درباره پرونده‌های پرتکرار از نگاه قوه قضائیه نیز اعلام کرد: یکی از جرایم بسیار مهمی که در ۵ سال گذشته مهمترین جرم قوه را در حوزه کیفری تشکیل می‌داده بحث سرقت بوده که آمار بالایی دارد.معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه افزود: در سال گذشته آمار قابل توجهی در رابطه با سرقت داشتیم و ۸۵۰ هزار پرونده در ارتباط با سرقت ثبت و سیصد و خرده‌ای هزار نفر هم در این رابطه توسط نیروی انتظامی دستگیر شده اند اما همه پرونده‌ها منجر به نتیجه نشده است.جهانگیر گفت: با همکاری نهادهای نظامی، انتظامی و اطلاعاتی، قرارگاه مشترک استانی و کشوری را پیش‌بینی و مناطق آلوده توسط بخش‌های مختلف رصد شده است، حوزه مال‌خرها و مال‌فروش‌ها شناسایی و بحث خودمراقبتی و آموزش به مردم را مورد توجه قرار دادیم.
مرجع : ایسنا
برچسب ها: سرقت
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها