به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۰۰:۳۱
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۰۶ ساعت ۱۱:۴۲
کد مطلب : ۳۴۴۰۱۶

گشت ارشاد در توئیتر فارسی ترند شد

گشت ارشاد در توئیتر فارسی ترند شد
گروه جامعه: این روزها شاهد خودروهای سفیدرنگی هستیم که صرفا برای تردد ساده در خیابان مستقر نشدند. خودروهای گشت ارشاد برای تذکر درباره پوشش و حجاب عابرین مستقر شدند و این مساله اخیرا خبرساز شده.
مقابل ورودی مترو صادقیه
در ساعات گذشته کاربران زیادی درباره گشت ارشاد نوشته‌اند:
 فردا صبح باید برم کلینیک، لوکیشنش نزدیک میدون ولیعصر، چند ساعته دارم فکر میکنم چطوری برم یا چی بپوشم که مشکلی به وجود نیاد، چرا باید دغدغه من این باشه؟ چرا برای یک دکتر رفتن ساده برای چکاپ معمولی اینقدر استرس رو تحمل کنم؟ تازه هر بار دکتر زنان رفتن کلی مصیبت دارم!!! برای هر چکاپ و آزمایش من مجبورم یک سری دروغ ببافم که هزینه هارو دفترچه بیمه بده چون آزاد خیلی گرونه!!! با ۳۱ سال سن برای چیزهای بدیهی باید خون دل بخورم و استرس بکشم.

ساجده سلیمی، روزنامه‌نگار از دیدگاه متفاوتی مساله را بازتر می‌کند:
گشت ارشاد هم برای بی‌پول‌هاست. زنان طبقه متوسط که برای تردد و سرکار رفتن مجبور هستند از مترو وBRT استفاده کنند و از خیابان‌های اصلی تردد کنند که همیشه گشت ارشاد آنجاست وگرنه برخی دیگر در پارکینگ‌ها سوار خودروی شخصی می‌شوند و در مسیر آرایشگاه‌شان از فرشته و باشگاه‌شان در الهیه و رستوران و کافه در سام‌سنتر و آدرس فودهال کسی مزاحم‌شان نمی‌شود.
برچسب ها: گشت ارشاد

۱۴۰۱/۰۴/۰۶ ۱۲:۳۳
اجرای قوانین شرع در دنیای مدرن برای فقرا ی ایرانی و افغانی هاست تا کاملا از مزایای شرعی برخوردار شوند .نگاهی به دختران آقاها بیندازید تا همه چیز دستگیرتان شود. (389759)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها