به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۲:۴۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۰۶ ساعت ۱۳:۲۵
کد مطلب : ۳۴۴۰۶۶

پاسخ منفی یونایتد به بارسا؛ مگوایر به نوکمپ نمی‌رود

گروه ورزشی: مدیران منچستریونایتد پیشنهاد بارسلونا برای جذب هری مگوایر، مدافع انگلیسی، را رد کردند.
پاسخ منفی یونایتد به بارسا؛ مگوایر به نوکمپ نمی‌رود
به نظر می‌رسد که بارسا امیدوار است مگوایر را برای تقویت خط دفاعی تیمش در این پنجره تابستانی به‌خدمت بگیرد. 
با این که این بازیکن در چند ماه اخیر با شدیدترین انتقادات و فشارها روبه‌رو شده اما یونایتد علاقه‌ای به قطع همکاری با او ندارد. یکی از دلایل جدی این تیم برای رد پیشنهاد بارسا، علاقه تن‌هاخ به همکاری با این مدافع انگلیسی است. 
این در حالی است که منچستریونایتد به‌صورت جدی به دنبال جذب فرانکی دی‌یونگ از بارسا و انتقال این بازیکن هلندی به اولدترافورد است. هنوز توافقی در این زمینه هم صورت نگرفته اما روزنامه انگلیسی سان مدعی شده که مدیران بارسا امیدوار بودند که بتوانند مگوایر را به‌عنوان بخشی از این قرارداد به خدمت بگیرند. 

مذاکرات برای انجام این انتقال در چند هفته اخیر به هیچ نتیجه مشخصی نرسیده بود اما به نظر می‌رسد که این دو باشگاه در چند روز اخیر تا حد زیادی در مذاکرات پیشرفت داشته‌اند و این امید وجود دارد که به‌زودی به توافق برسند. 
این می‌تواند خبر خوبی برای تن‌هاخ باشد که از عملکرد مدیران این باشگاه در بازار نقل و انتقالات چندان راضی نبوده اما حالا حداقل یکی از بازیکنان مدنظرش را در این تیم خواهد داشت و این اتفاق در شرایطی رخ می‌دهد که آنها مگوایر را نیز از دست نمی‌دهند. 
اشتباهات مکرر این ملی‌پوش انگلیسی در چند ماه اخیر خشم بسیاری از هواداران یونایتد را برانگیخت و او در دیدارهای پایانی نیمکت‌نشین شد. شایعاتی هم درباره احتمال گرفتن بازوبند کاپیتانی از او به گوش می‌رسد اما تن‌هاخ همچنان روی استفاده از او در ترکیب تیمش تاکید دارد.
برچسب ها: منچستر يونايتد
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها