به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۴:۰۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۰۶ ساعت ۱۳:۵۵
کد مطلب : ۳۴۴۰۷۸

هنوز تیم در برخی پست ها نیاز به تقویت دارد

هنوز تیم در برخی پست ها نیاز به تقویت دارد
گروه ورزشی: پیشکسوت پرسپولیس در مورد وضعیت این باشگاه صحبت کرد.به گزارش ایلنا، محسن بنگر در خصوص عملکرد پرسپولیس در پنجره تابستانی نقل و انتقالات و جذب نفرات جدید اظهار داشت: اینکه پرسپولیس در نقل و انتقالات کارش را سریع شروع کرد اتفاق خوبی بود و فکر می‌کنم نفرات خیلی خوبی هم جذب شدند و همه بازیکنانی که اضافه شدند نفراتی هستند که در پست‌های خود از با کیفیت‌ترین بازیکنان محسوب می‌شوند و به کار پرسپولیس هم می‌آیند. هرچند در پست دفاع چپ و خط حمله هنوز نیاز به تقویت و جذب نفرات جدید وجود دارد و باید هرچه زودتر فکری به حال این چند پست هم صورت بگیرد تا تیم کامل و قدرتمندی برای فصل بعد بسته شود. من خبر ندارم که باشگاه در حال حاضر چکار می‌کند و اینکه برای اضافه کردن نفرات در این پست‌ها برنامه‌ای دارد یا نه و فقط چیزهایی در خبرها شنیدم که نمی‌دانم چقدر صحت دارند.

وی در مورد اینکه پرسپولیس با خرید این نفرات در نقل و انتقالات از حریفان پیش افتاده و مدعی اصلی قهرمانی محسوب می‌شود، گفت: پرسپولیس در این سال‌ها همیشه مدعی اصلی قهرمانی بوده است و این چیز عجیبی نیست و حالا هم جدی‌ترین مدعی قهرمانی محسوب می‌شود. حتی به نظرم فصل گذشته که پرسپولیس قهرمان نشد هم این عنوان شایسته‌اش بود ولی یک سری مسائل و حواشی به تیم ضربه زد و باعث شد یک سری جاها امتیازاتی که لازم بود گرفته نشود و همین باعث از دست رفتن قهرمانی شد. اگر پرسپولیس امسال بتواند حواشی خود را کنترل کند قهرمانی برایش دور از دسترس نیست. در حال حاضر هم با وجود اضافه شدن بازیکنان با کیفیت اگر حواشی کنترل نشوند به نظرم قهرمانی کار سختی است.

پیشکسوت پرسپولیس که در تیم ملی، سپاهان و پرسپولیس با جلال حسینی همبازی بود در مورد تصمیم وی برای خداحافظی و اضافه شدن به کادر مربیگری عنوان کرد: سیدجلال حسینی از بازیکنان تاثیرگذار سال‌های اخیر پرسپولیس بود و همیشه حضورش در زمین تاثیرگذار بود و حالا هم که تصمیم گرفته به مربیگری روی بیاورد به نظرم توانایی و پتانسیل موفق شدن را دارد.

مدافع پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در مورد وضعیت مبهم سیدجلال حسینی در این تیم و اینکه می‌گویند وی قرار است به‌عنوان مربی کارش را در سرخپوشان دنبال کند، تصریح کرد: سیدجلال در دوران بازیگری نشان داد که وزنه تأثیرگذاری است و قطعاً در مربیگری هم می‌تواند موفق باشد. اینکه سیدجلال چه تصمیمی خواهد گرفت بر عهده خودش است، ولی اعتقادم این است هر اتفاقی رخ می‌دهد باید شأن این بازیکن در پرسپولیس حفظ شود.
برچسب ها: محسن بنگر
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها