به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۲:۲۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۰۶ ساعت ۱۴:۱۶
کد مطلب : ۳۴۴۰۸۳

اعلام قیمت جدید مرغ و تخم‌مرغ

اعلام قیمت جدید مرغ و تخم‌مرغ
گروه اقتصادی: نرخ مرغ و تخم مرغ با افزایش قیمت نسبت به روزهای گذشته خود را به نرخ مصوب ستاد تنظیم بازار نزدیک کرد.به گزارش همشهری آنلاین، قیمت مرغ و تخم مرغ نسبت به روزهای اخیر افزایش یافته و خود را به قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار نزدیک کرده است. هر کیلو مرغ به قیمت ۵۹۸۰۰ تومان و هر شانه تخم مرغ  ۷۵ هزار تومان به فروش می رود.
 
پس از اجرای طرح مردمی‌سازی یارانه ها، قیمت مرغ کیلویی ۵۹۸۰۰ تومان و تخم مرغ شانه ۳۰ عددی با وزن ۱.۹ کیلوگرمی ۷۶ هزار تومان تصویب شد اما با این حال قیمت های بازار خیلی کمتر از این قیمت‌ها به فروش می‌رفت.
قیمت‌ها پیش از این، مرغ کیلویی ۴۲ هزار تومان و تخم مرغ شانه ۴۰ هزار تومان بود که طی یکی دو هفته اخیر آرام آرام افزایش یافت و خود را به قیمت‌های ستاد تنظیم بازار نزدیک کرده است.
 
معاون امور اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی اخیرا در نشست خبری اعلام کرد: پیش بینی کرده بودیم که پس از اجرای طرح مردمی سازی یارانه ها بازار حدود ۳۰ درصد محصول را پس بزند.اخیرا وزارت جهادکشاورزی عوارض صادرات مرغ و تخم مرغ را صفر کرده و همین عاملی برای کشش تقاضا و رشد قیمت شده است.وزارت جهاد کشاورزی معتقد است قیمت‌های پایین تر از ستاد تنظیم بازار برای تولید کننده صرفه اقتصادی ندارد.
برچسب ها: مرغ و تخم مرغ
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها