به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۴:۴۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۰۶ ساعت ۱۵:۰۸
کد مطلب : ۳۴۴۰۹۳

اساس فعالیت‌هایمان، خنثی سازی تحریم‌هاست

اساس فعالیت‌هایمان، خنثی سازی تحریم‌هاست
گروه سیاسی: رئیس مجلس گفت: بر این باوریم که با نگاه خنثی سازی تحریم و رفع تحریم در حال انجام وظایفمان هستیم و اساس فعالیت‌هایمان، خنثی سازی تحریم‌ها است.
 محمدباقر قالیباف در همایش سراسری قوه قضاییه گفت: با تدبیر مقام معظم رهبری و دقت نظر ایشان در انتصابات اخیر قوه قضاییه که از درون قوه انجام شد، روند تحول در قوه قضاییه مشهود است و انسان هر روز نسبت به حرکت قوه قضاییه امیدوارتر می‌شود.
وی افزود: امروز هر سه قوه مصمم هستند تا با هماهنگی، همدلی و هم افزایی از فرصت به دست آمده اقدام به اجرای وظایف خود کنند؛ به ویژه انجام این اقدامات در حالی است که برای برنامه‌ریزی برنامه هفتم نیز در تلاش هستیم.وی افزود: با رویکرد ظرفیت و امکان مادی که در کشور وجود دارد، مصمم هستیم تا بتوانیم کارها را پیش ببریم و مردم ثمره این اقدامات را در زندگی و سفره‌هایشان لمس کنند. امروز هر سه قوه مصمم هستیم با همدلی و هم افزایی از این فرصت در زمانی که در حال برنامه ریزی برای برنامه هفتم هستیم استفاده کنیم.
وی با اشاره به اینکه در بحث پایه بودجه قوه قضاییه باید تجدید نظری کنیم تا براساس رشد سالیانه مسیر خود را طی کند، گفت: در حوزه اصلاح قوانین، بحث اطاله دادرسی از موضوعاتی است که باید به صورت لایحه به مجلس بیاید تا براساس آن کار را پیش ببریم.
قالیباف افزود: شاید قوه قضاییه در حوزه تجهیزات، امکانات و … مشکلاتی داشته باشد اما سرمایه اصلی قوه قضاییه قضات هستند، آن‌ها باید احساس منزلت، قدرت، آرامش، آسایش برای برقراری عدالت و قضاوت صحیح، حق مدارانه و با آزادگی، شجاعت و افتخار آفرینی آن هم براساس عدالت پیش ببرند.
رئیس مجلس  اظهار کرد: از نظر بنده مهمترین شاخص برای قوه همان تاکید که امام خمینی (ره) فرمودند است؛ امام (ره) در این رابطه بیان کردند که قوه قضاییه باید پناهگاه و ملجاء مظلومان باشد، یعنی هر کسی در هر کجا احساس ناامنی و ظلمی به خود کرد باید بر این عقیده باشد که قوه قضاییه پشتیبان و پناهگاهش است.



 
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها