به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۰۶ ساعت ۱۵:۵۱
کد مطلب : ۳۴۴۰۹۴

تهدیدات اسرائیلی‌ها را برنمی‌تابیم

تهدیدات اسرائیلی‌ها  را برنمی‌تابیم
گروه سیاسی: رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح، رژیم صهیونیستی را در راس مداخله‌گری‌ها و زمینه ساز بی ثبات در منطقه اعلام کرد و گفت: این رژیم با اجرای طرح‌هایی در صدد ایجاد ارتباط با کشور‌های منطقه و دست یابی به اهداف مداخله گرانه است.
 سردار محمد باقری، عضویت رژیم صهیونیستی در سنتکام و استقرار تجهیزات و حضور آن در رزمایش‌ها را بسترساز ایجاد تهدیداتی برای منطقه عنوان کرد و گفت: ما این تهدیدات را برنمی‌تابیم و مطمئنا در قبال آن عکس‌العمل نشان می‌دهیم.وی بیان داشت: رویکرد جمهوری اسلامی ایران به توسعه روابط با همسایگان نگاه ویژه‌ای دارد و این مهم در دولت جدید نیز تقویت شده و رو به توسعه است.رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در خصوص مداخلات آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه گفت: تشکیل گروه‌های تروریستی و تکفیری در منطقه به ویژه در سوریه و عراق از دیگر مواردی است که آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه ایجاد کرده و به آن دامن زدند و در ادامه روند سلطه گری تا سقوط این دو کشور پیشرفتند.وی با اشاره به تحولات یمن گفت: از دیگر مسائل منطقه ما فاجعه یمن است که برای مدت زمان زیادی است که این روند ادامه یافته و باید به سرعت این به این جریان خاتمه داد.
وی در ادامه تحلیل مسائل منطقه گفت: جنگ روسیه و اوکراین قطعاً بر منطقه و جهان تاثیرگذار خواهد بود و توسعه ناتو به سمت مرز‌های روسیه و خطری برای امنیت این کشور محسوب می‌شود که امیدواریم طرفین با گفتگو مسائل و مشکلات را حل و فصل کنند. باقری گفت: مسئله افغانستان از تاثیرگذارترین مسائل بین دو کشور ایران و پاکستان است. با توجه به شرایط افغانستان مشارکت و مداخله سایر اقوام در ایجاد امنیت و ثبات نقش سازنده‌ای در آینده این کشور خواهد داشت.



 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها