به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۰۹:۰۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۰۶ ساعت ۱۵:۵۶
کد مطلب : ۳۴۴۰۹۵

سران گروه ۷ هم پوتین را مسخره کردند

سران گروه ۷ هم پوتین را مسخره کردند
گروه بین الملل: رهبران گروه هفت لحظاتی قبل از گرفتن عکس دست جمعی دست به مزاح زدند و اسب‌سواری ولادیمیر پوتینِ، رییس جمهور روسیه با بدن برهنه را مورد تمسخر قرار دادند.
 بوریس جانسون، نخست وزیر بریتانیا بود جرقه این شوخی را با گفتن این جمله زد: «کت‌های خود را در بیاوریم یا نه؟» .این در حالی بود که همه آنها دور میز گردی در چند متری خبرنگاران مشغول نشستن بودند.این جاستین ترودو، نخست وزیر کانادا بود که موضوع را ادامه داد و گفت «و صبر کنیم تا از ما عکس بگیرند» و باز جانسون ادامه داد: «باید نشان دهیم که از پوتین قوی‌تر و باحال‌تریم» و باز ترودو گفت «بله این حق ماست که لخت سوارکاری کنیم.»اشاره آن‌ها به عکس مشهور نیمه برهنه ولادیمیر پوتین در سال ۲۰۰۹ است که مرد شماره یک کرملین را در حال سوارکاری و نشان دادن آمادگی بدنی‌اش نشان می‌داد.ولادیمیر پوتین که به تصویر ورزشکارانه خود در افکار عمومی اهمیت زیادی می‌دهد، بارها در عکس‌های متعددی که رسانه‌های دولتی روسیه منتشر کرده‌اند، با بالاتنه برهنه مشاهده شده است. او در یکی از این عکس‌ها با بالاتنه برهنه، گردنبند طلا، عینک آفتابی و کفش‌های نظامی بر پشت یک اسب قهوه‌ای سوار است.
رهبران این هفت اقتصاد بزرگ جهان به بررسی اقدامات ممکن برای انزوای بیشتر روسیه به دلیل حمله روسیه به اوکراین پرداختند. انگلیس، کانادا، ژاپن و آمریکا اعلام کردند که قصد دارند واردات طلای روسیه را متوقف کنند.


 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها