به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۳:۴۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۰۶ ساعت ۱۷:۳۴
کد مطلب : ۳۴۴۱۰۷

سام درخشانی بازیگر نمایش کیومرث مرادی شد

سام درخشانی بازیگر نمایش کیومرث مرادی شد
گروه فرهنگی: کیومرث مرادی تئاتر جدید را خود با نام «مانش» با بازی مهدی حسینی‌نیا، نازنین کریمی و سام درخشانی روی صحنه می‌برد.به گزارش ایسنا، مرادی برای نخستین بار با این بازیگران همکاری می‌کند تا با ترکیبی متفاوت، تازه‌ترین اثر خود را برای اجرا آماده کند.
 
تئاتر«مانش» براساس نمایشنامه «اهالی کاله» نوشته پیام لاریان برای اجرا آماده شده و قرار است از نیمه تیرماه در پردیس تئاتر«شهرزاد» روی صحنه برود.مرادی زمستان سال ۹۹ در جشنواره تئاتر فجر نمایش «آژدهاک» نوشته بهرام بیضایی را در تالار استاد سمندریان تماشاخانه ایران‌شهر روی صحنه برد. نمایشی که بیشتر تصویر محور بود و به عنوان تئاتری بدون بازیگر اجرا شد. مرادی اجرای این نمایش را در آن مقطع، ناشی از ترس از دست دادن تئاتر در دوران کرونا دانسته و گفته بود اگر وضعیت بهتر شود، اجرای عمومی این نمایش را در سالن سمندریان انجام خواهد داد و اگر شرایط اجازه ندهد، نمایشش را در فضای باز اجرا خواهد کرد.

حالا که شرایط تا حدود زیادی بهتر شده است، مرادی، متن دیگری را در سالنی دیگر روی صحنه خواهد برد.در کارنامه هنری این کارگردان و مدرس تئاتر اجرای نمایش‌هایی همچون «آرش»، «افسون معبد سوخته»، «رازها و دروغ‌ها»، «خواب در فنجان خالی»،«شکلک»،«خانه»، «رویا در شب نیمه پاییز»، «ژولیوس سزار به روایت کابوس»،«مرگ و شاعر»، «مرغ دریایی»، «نامه‌های عاشقانه‌از خاورمیانه» و ... دیده می‌شود.
برچسب ها: سام درخشانی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها