به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۲:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۰۶ ساعت ۱۸:۳۵
کد مطلب : ۳۴۴۱۳۲

نیمار جدایی رونالدو از یونایتد را کلید می‌زند؟

نیمار جدایی رونالدو از یونایتد را کلید می‌زند؟
گروه ورزشی:بر اساس برخی گزارش‌ها نیمار از صحبت‌های اخیر رئیس پاری‌سن‌ژرمن درباره آینده او در باشگاه فرانسوی دلخور است و این دلخوری ممکن است موجب جدایی او بشود. رادیو RMC Sport در گزارشی مدعی شد نیمار، ستاره برزیلی پاری‌سن‌ژرمن، از صحبت‌های اخیر ناصر الخلیفی، رئیس باشگاه، درباره آینده او دلخور است و این دلخوری حتی ممکن است در نهایت موجب جدایی او بشود. نیمار از این ناراحت است که الخلیفی در مصاحبه‌اش به صراحت از علاقه باشگاه فرانسوی به حفظ نیمار صحبت نکرده است.
 
 
از زمانی که کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی پی‌اس‌جی، پای برگه تمدید قراردادش با این باشگاه را امضا کرد، جایگاه نیمار در این تیم متزلزل به نظر می‌رسد و از همان روز شایعات درباره جدایی او مطرح بوده است. الخلیفی در یکی از مصاحبه‌های اخیرش با روزنامه اسپانیایی مارکا وقتی با پرسشی درباره آینده نیمار روبرو شد از اطمینان دادن به او خودداری کرد و در جوابی مبهم گفت اینها مسائلی نیست که در رسانه‌ها مطرح شود.

البته خلیفی در بخش دیگری از مصاحبه‌اش بدون اینکه از نیمار اسم ببرد به انتقاد از بازیکنانی پرداخت که به قول او فصل گذشته از تمام توان خود برای PSG مایه نگذاشتند. به نظر می‌رسد این بخش از مصاحبه الخلیفی نیمار را بیشتر عصبانی کرده است.نیمار با پاری‌سن‌ژرمن تا پنج سال دیگر قرارداد دارد و پیش از این به صراحت از قصدش برای ماندگار شدن در PSG صحبت کرده بود. به خصوص حالا که در آستانه جام جهانی به سر می‌بریم ستاره برزیلی به هیچ وجه قصد ندارد با ماجراجویی شانس فیکس بودن خود در ترکیب تیم ملی برزیل را با خطر مواجه کند.

اما رادیو RMC Sport به نقل از منابع نزدیک به ستاره برزیلی می‌گوید صحبت‌های الخلیفی آنچنان نیمار را دلخور و عصبانی کرده که ممکن است در آینده نزدیک شاهد تصمیم‌ او برای ترک باشگاه باشیم. البته به شرطی که پیشنهاد خوبی برای نیمار از راه برسد و الخلیفی در لحظه آخر از واگذاری او پشیمان نشود.از سوی دیگر شیاطین سرخ به فهرست تیم‌هایی پیوستند که ستاره برزیلی پاری‌سن‌ژرمن ممکن است فصل آینده پیراهن‌شان را به تن کند. رادیو مونت‌کارلوی فرانسه مدعی شده که نیمار حاضر شده پاری‌سن‌ژرمن را ترک کند و برای انتخاب مقصد بعدی‌اش هم سه گزینه دارد که دو تای آن واقع‌بینانه‌تر به نظر می‌رسد.

بر طبق گزارش این رسانه؛ در حالی که پیش از این از چلسی به عنوان مشتری نیمار یاد شده بود، اکنون منچستریونایتد هم به کورس جذب بازیکنی پیوسته که چند روز پیش شایعه پیشنهاد شدنش به یوونتوس نیز شنیده شد. در حقیقت رادیو مونت‌کارلو مدعی شده است انتقال نیمار به منچستریونایتد می‌تواند کلیدی برای انجام یک جابجایی بزرگ دیگر در فوتبال اروپا باشد که آن جدایی کریستیانو رونالدو از منچستریونایتد است.

گویا رونالدو به سبب عدم حضور منچستریونایتد در فصل آینده رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهان جدایی از این تیم است و امیدی هم به بهبود آینده تیم با هدایت سرمربی جدیدش، اریک تن هاخ ندارد. به همین دلیل مدیربرنامه‌های بازیکن ژرژ مندز او را به دو سه باشگاه از جمله رُم ایتالیا پیشنهاد داده است. با این حال شانس رم برای جذب رونالدو ضعیف است چرا که این تیم نیز مانند منچستریونایتد فصل آینده جایی در لیگ قهرمانان ندارد.

با اینکه اعلام شد منچستریونایتد نمی‌خواهد به رونالدو اجازه رفتن بدهد، رادیو مونت‌کارلو تأکید کرد که این اتفاق هنوز ممکن است رخ دهد اگر نیمار جای خالی رونالدو را در اولدترافورد پر کند. رابطه نیمار با پاری‌سن‌ژرمن مدتی است که تیره شده و او نسبت به ترک پارک‌دوپرنس تمایل نشان داده است. حقوق این ستاره برزیلی اما آن‌قدر زیاد است که کمتر باشگاهی توان پرداختش را دارد و به همین دلیل هم رسانه‌های ایتالیایی خبر احتمال پیوستن او به یوونتوس را کاملاً بی‌اساس دانسته‌اند. چلسی و منچستریونایتد اما دو باشگاهی هستند که توانایی پرداخت حقوق نیمار را دارند.
 
برچسب ها: نيمار رونالدو
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها