به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۵:۳۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۰۷ ساعت ۰۹:۱۳
کد مطلب : ۳۴۴۱۴۴

بهترین هتل برای اقامت در مشهد هتل جوار الملک

گروه گردشگری:
بهترین هتل برای اقامت در مشهد هتل جوار الملک
انتخاب یک هتل خوب با امکانات خوب برای سفر به مشهد همیشه جزء چالش‌های مسافرین بوده، پاشا 24 در این مقاله یکی از بهترین و جدیدترین هتل‌های مشهد رو به شما معرفی خواهد کرد.



هتل جوار الملک که یکی از لوکس‌ترین هتل‌های چهارستاره مشهد است که در اسفند ماه ۱۴۰۰ در ۷ طبقه افتتاح شده که در بین خیابان آخوند خراسانی و خیابان اندرزگو که یکی از اصلی‌ترین خیابان‌های منتهی به حرم مطهر است قرار دارد. هتل جوارالملک برای کسانی که به قصد زیارت به مشهد سفر کرده‌اند بسیار مناسب است. زیرا فاصله این هتل تا درب باب الجواد ۴۵۰ متر است که میتوانید در کمتر از ۶ دقیقه این مسیر را طی کنید و اگر قصد خرید هم داشتید می‌توانید به راحتی به بازار خسروی و یا چهار طبقه و یا بازار جنت که بورس پوشاک است، که در فاصله کمی از هتل قرار گرفته‌اند بروید. همچنین هتل به دلیل نزدیکی به ایستگاه اتوبوس دسترسی راحتی به دیگر جاذبه‌های گردشگری و مراکز تجاری شهر ارائه می‌کند.
 
نمای داخلی هتل جوارالملک مشهد
هتل جوار الملک مشهد به دلیل تازه تاسیس بودن دارای نمای داخلی بسیار شیک و کلاسیک می‌باشد. در ابتدا که به هتل میرسید با سردر با شکوه با آبنمای بسیار جذاب روبه رو می‌شوید و با ورود به لابی هتل با فضای بسیار بزرگ و وسیع که با تلفیق معماری مدرن و کلاسیک و طیف رنگی خاصی که دارد به شما آرامش خاصی القا میکند. در این هتل سه آسانسور تعبیه شده است که ظرفیت هر آسانسور ۸ نفر میباشد که شما حتی در ایام پیک هیچ وقت برای رفت آمد به لابی و رستوران منتظر نخواهید شد. اتاق‌ها و سویت‌های متنوعی در هتل جوارالملک مشهد در نظر گرفته شده است. تمامی واحدها از چیدمان شیک و امکانات کامل رفاهی برخوردارند. برای مثال همگی به سیستم BMS برای مدیریت هوشمند اتاق‌ها و اطلاع از نیازهای میهمانان، مجهز هستند. اینترنت پرسرعت هم در همه اتاق‌ها در دسترس است. اگر اشیای قیمتی همراه خود دارید می‌توانید آن‌ها را در صندوق‌امانات اتاق نگهداری کنید. تلویزیون هوشمند (IPTV)، مبلمان، مینی‌بار، حمام و سرویس‌بهداشتی فرنگی از دیگر امکانات موجود در واحدهای اقامتی هتل است.



اتاق‌های یک‌تخته یا همان اتاق سینگل هتل مناسب کسانی است که به تنهایی به مشهد سفر کرده‌اند. اتاق‌های دوتخته که هم به صورت دو تخت یک نفره یا یک تخت دبل ارائه می‌شوند انتخاب مناسبی برای زوج‌ها و گروه‌های دونفره است. البته در این هتل اتاق دو تخته به نام دبل رویال با دیزاین خاص و حمام شیشه‌ای وجود دارد که می‌تواند انتخاب بسیار جذابی برای زوج‌های جوانی که برای ماه عسل مشهد را انتخاب کرده‌اند باشد و خانواده‌ها یا گروه‌های سه نفره هم می‌توانند از اتاق‌های سه‌تخته استفاده کنند؛ یا حتی میتوانید از آپارتمان یک خوابه که دارای یک حال و یک اتاق خواب که در حال آن سینک ظرفشویی و چند کابینت تعبیه شده استفاده کنند و فضای بزرگتر را در اخیار داشته باشند. اتاق کانکت ۴ نفر و کانکت ۶ نفر هم گزینه‌های دیگری برای خانواده‌ها و گروه‌های پرجمعیت‌تر است.


 
اما اگر خواهان فضای بیشتر و امکانات بهتر هستید می‌توانید سوئیت‌های هتل را انتخاب کنید. سوئیت «دو خوابه» چهارنفره دارای یک حال که در آن سینک ظرفشویی و چای ساز و ماکروفر و تعدادی کابینت تعبیه شده و دارای دو خواب مجزا میباشد که در هر اتاق خواب یک تخت دبل یا دو تا تخت تک نفره وجود دارد.



رستوران و کافی شاپ‌های جذاب هتل
روز خود را متفاوت‌تر از همیشه با صرف صبحانه در رستوران «روف گاردن» آغاز کنید. چون در ابتدا که وارد این رستوران میشوید بوی نان تازه به مشام شما می‌خورد و حس وصف ناپذیری را می‌توان تجربه کرد، چرا که نان تازه در این مکان پخت می‌شود که شما صبحانه خود را با نان تازه و داغ میل کنید. شما در این رستوارن می‌توانید از بین ۱۵ مدل صبحانه سرد و ۷ مدل صبحانه گرم و ۱۵ مدل املت بار با دست باز انتخاب و میل کنید. این رستوران برای نهار و شام با منتخبی از خوراک‌های اصیل ایرانی و فرنگی که با مرغوب‌ترین مواد اولیه و به دست هنرمندترین آشپزها درست شده است از میهمانان پذیرایی می‌کند. دیگر رستوران هتل سنتی است و با طبخ غذاهای محلی و سنتی ایرانی و پخت نان تازه تجربه‌ای لذت‌بخش از صرف غذا در این هتل را برای میهمانان فراهم می‌کند.



علاوه بر رستوران‌ها هتل یک کافه هم دارد. کافی‌شاپ واقع در لابی با ارائه انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم و دسرهای خوشمزه مکان مناسبی برای گپ و گفت‌های دوستانه یا ملاقات‌های مهم کاری است. کافی‌شاپ موجود در اسپا هم با انواع نوشیدنی‌های خنگ و گوارا آماده پذیرایی از میهمانان است.
همچنین اگر مایل به صرف غذا در اتاق خود باشید می‌توانید از روم‌سرویس (سفارش غذا و نوشیدنی از داخل اتاق) به صورت ۲۴ساعته استفاده کنید.

امکانات ویژه هتل جوارالملک
در هتل جوارالملک هر آنچه برای یک اقامت آسوده نیاز است فراهم شده‌است. برای مثال در همه فضاهای هتل به اینترنت پرسرعت دسترسی خواهید داشت و در صورت سفر با اتومبیل شخصی می‌توانید از پارکینگ اختصاصی هتل استفاده کنید. ضمن اینکه تاکسی‌سرویس هتل هم آماده ارائه خدمات به میهمانان عزیز است. خدمات خشک‌شویی هتل هم خیال شما را از بابت شستشوی لباس‌هایتان در طول سفر راحت می‌کند. اجاره انواع خودرو با راننده و بدون راننده و نیز برگزاری تورهای گردشگری درون شهری و برون شهری از دیگر خدماتی است که در این هتل به میهمانان عرضه می‌شود.



از دیگر امکانات هتل می‌توان به مجموعه آبی آن اشاره کرد. این مجموعه با بخش‌های متفاوت ازجمله استخر، سونا، جکوزی، حمام ترکی و سالن اسپا و ماساژ به شما انرژی مضاعف می‌بخشد. این هتل همچنین دارای یک سالن کنفرانس مجهز به امکانات صوتی و تصویری مدرن، ویدئو پروژکتور و پرده اتوماتیک و سالن پذیرایی با ورودی مجزا است. در نتیجه اگر قصد برگزاری همایش یا مراسمی در شهر مشهد دارید می‌توانید با رزرو هتل جوارالملک مشهد از سامانه پاشا گشت پارس امکانات ویژه آن بهره‌مند شوید و اقامت بسیار خوبی را داشته باشید.
پاشا 24 وب سایت خرید آنلاین تور داخلی، تور خارجی، چارتر کننده پرواز، گارانتی کننده هتل‌های مشهد و هتل‌های کیش می‌باشد. این مجموعه با داشتن نماد الکترونیک و مشاورینی که دارای بیش از 10 سال سابقه در حوزه گردشگری دارند می‌کوشد تا بهترین هتل و تور را نسبت به درخواست و شرایط شما پیشنهاد دهد و با پشتیبانی 24 ساعته و شبانه روزی همراه همیشگی شما در سفر برای آرامش بیشتر شماست. هدف ما تجربه لذت بخش از رزرو آنلاین و سفری فراموش نشدنی با ماست.
لینک نو فالو: پاشا گشت پارس، هتل‌های چهار ستاره، هتل‌های کیش
 
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها