کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

فراخواندن ژنرال چاق توسط پوتین!

7 تير 1401 ساعت 9:30


گروه بین الملل: رئیس جمهور روسیه یک ژنرال چاق را از بازنشستگی فراخواند تا فرماندهی نیرو‌های ارتش روسیه را در اوکراین را برعهده بگیرد.
 ژنرال پاول، ۶۷ ساله با ۱۳۰ کیلوگرم وزن، از زندگی راحت خود در حومه مسکو احضار شده است و مامور شده تا به خط مقدم شرق اوکراین برود.او اکنون پس از مجروحیت شدید فرمانده سابق این یگان در یک حمله توپخانه ای، مسئولیت نیرو‌های ویژه روسیه را برعهده خواهد گرفت.
ژنرال پاول، کهنه سرباز تهاجم اتحاد جماهیر شوروی به افغانستان در دهه ۱۹۸۰ و عضو نیرو‌های ویژه روسیه، از زمان بازنشستگی پنج سال پیش، به طور قابل توجهی چاق شده است.
گفته می‌شود که او پنج وعده غذایی و یک لیتر ودکا می‌خورد. از زمانی که به خدمت بازگشته است، او مجبور شده است که لباس مخصوص خود را بسازد و باید دو ست زره بدن بپوشد تا مطمئن شود که تنه اش محافظت می‌شود.یک منبع ارشد اطلاعاتی گفت: پوتین اکنون در حال خراش دادن بشکه است.بهترین و سرسخت‌ترین فرماندهان ارشد پوتین در جنگ اوکراین کشته یا مجروح شده اند، بنابراین او به اعزام افسران درجه دو به جبهه متوسل می‌شود که دوام زیادی ندارند.
پوتین مانند یک رئیس مافیاست که هیچ کس نمی‌تواند از اطاعتش امتناع کند. اگر یک ژنرال بازنشسته پیامی از پوتین دریافت کند که می‌گوید مادر روسیه به شما برای جنگیدن در اوکراین نیاز دارد، کار زیادی نمی‌توانید انجام دهید.علیرغم تصرف شهر کلیدی سورودونتسک، گزارش‌هایی مبنی بر اینکه پوتین ژنرال شماره یک خود را در اوکراین برکنار کرده است، منتشر شده است.برکناری ژنرال الکساندر دوورنیکوف که گفته شده مست بوده و افسرانش به او بی‌اعتنایی می‌کردند، یک تغییر بزرگ دیگر در ساختار فرماندهی پوتین در جنگ اوکراین است.دوورنیکوف هفتمین ژنرالی خواهد بود که پوتین از ابتدای ژوئن برکنار شده است. بنا بر گزارش ها، سرهنگ سرگئی سوروویکین جایگزین دوورنیکوف خواهد شد.
گزارش‌ها حاکی از آن است که بین ۱۱ تا ۱۴ ژنرال روسی در جنگ اوکراین کشته شده اند.


 


کد مطلب: 344152

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/344152/فراخواندن-ژنرال-چاق-توسط-پوتین

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir